konstant udfald C6250

• Deltager
  • 2 kommentarer
HI support.

Jeg er begyndt at få udfald på mit internet forbindelse globus lampen vil ikke lyse og har prøvet alverden Work around men desværre uden hel.

Modemet sidder normalt i en splitter hvor den deler TV videre til TV og internet til modemet hvor der så sidder en anden router og har derfor sæt jeres som ren modem. Jeg har prøvet at pille alt fra så jeres modem både fungere som modem og router og intet andet er så tilsluttet men det er desværre samme fejl. 

Som noget at så taget pillet min udtag fra hinanden så hovede stikket er kørt direkte i modem hvorefter jeg så har nulstillet den og været inde på aktivet.yousee.DK men samme resultat. Nogen gange kan der gå helt op til en hel dag før forbindelsen kommer. Har været rundt for at høre mine naboer og ingen har problem. Kan det det virkelig passe er C6250 virkelig er så dårlig...?

Lige et side spørgsmål har i eller finder der ikke et ren modem som kun bruges til at ringe op med til centralen så man kan have sit eget udstyr på som router.. 

Eller kan man godt købe et modem på nettet og sætte den op isted for jeres egne netgear modem/router. For har været på nettet og her skriver de alle (udlanske forums) at de har samme problem hvor deres udlandske udbyder tilbyder samme modem.

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Velkommen til forum. Du skal være klar over, at dette er et forum, hvor kunder hjælper kunder. For at være sikkerf på svar, skal du enten ringe til 7070 4040 eller gå ind på YouSee på Facebook.

Hej 

Jeg suplerer lige Jørn's svar. 

Jeg har intet begreb om det du spørger om, men har du evt. søgt på routernavnet her i forum. Jeg kan se der er 19 tråde med C6250, og måske kan du finde nogle svar i de tråde.

Søgeresultat  

Ved i om man kan sætte sit eget cable modem til. Overvejer nemlig at anskaffe mig en fra nettet og bruge den isted for yousee's egen.
Lige en opdatering til mit problem med udfald. Ringede ind til supporten, men 1line support mente ikke der skulle være nogle problemer så efter lidt snak videre stillede personen mig til 2line (eller hvad de nu kalder det) og her røg forbindelsen 4-5 gange under vores samtale og nu der bestilt tekniker

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)