Spørgsmål

Kommer en servicemedarbejder i morgen ;))

Omdømme 3
Badge
Så der kan kontroleres, at mit system virker på: 2,4 og 5 Ghz! WIFI ;) Tro mig når jeg siger, at kvinder skal: RESPEKTERES! Hos YouSee ;) Fatter ikke hvorfor, at KVINDER hos YouSee, bliver tilsvinet og bliver skældt ud? Det fortjener de ikke. Hvis i spørger mig, så er de søde ;))

1 Kommentar

Omdømme 3
Badge
Phoenix 73 skrev:

Så der kan kontroleres, at mit system virker på: 2,4 og 5 Ghz! WIFI ;) Tro mig når jeg siger, at kvinder skal: RESPEKTERES! Hos YouSee ;) Fatter ikke hvorfor, at KVINDER hos YouSee, bliver tilsvinet og bliver skældt ud? Det fortjener de ikke. Hvis i spørger mig, så er de søde ;))

Opdatering!
Efter besøg af teknikeren igår, så fik jeg konstateret, at der var ingen fejl på selveste: TV/Data stikket. Fejlen blev konstateret på selveste mit modem. Begrundelsen for dette er, at YouSee havde fejlet med deres opdatering på dette modem: Sagem Fast 3890, så efter en ombytning af samme modem, så kører mit internet upåklageligt med: 2,4 og 5 Ghz, så derfor vil jeg godt benytte lejligheden til, at takke: YouSee - support og den tekniker der besøgte mig igår. 1000 tak for, at jeg har mulighed for at komme på nettet igen. Uden kabler ;)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)