Svar

kode til router

• dan
  • Deltager
  • 1 kommentar
hey..

min forbindelse kan ikk komme over 10/10 selvom jeg har 80/30 

så jeg skal bruge bruger navn og kode til den nye 5ghtz router for at sse om det er der den er galt

kan ikk finde mine papir på det og jeres hjemme side er ikk til meget hjælp

og hvorfor er der flere herinde som har problemer med hastigheden.. skal man til og finde nyt internet snart??

icon

Bedste svar af majah 21 maj 2015, 21:16

Hej

Det plejer at være disse:

YouSee Bredbånd

Se original

6 Kommentarer

Hej

Det plejer at være disse:

YouSee Bredbånd

Hvis det virker må du godt klikke på accepteret som løst!!! 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Bemærk at hvis du vil lave ændringer i routerens interface skal du have bestilt en såkaldt åben konfiguration.

Den kan du få ved at ringe til teknisk support på 70 70 40 40

Supports åbningstider er:
Hverdage: 08.00 - 20.00
Weekend/Helligdage: 10.00 - 20.00

Eller ved at skrive til YouSee her

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Alle 

Jeg håber det er okay, at jeg lige byder ind med denne vejledning som er den trådstarter skal bruge.

Vejledningen hedder Tilslut separat router til dit Netgear-modem og viser hvordan man kommer ind på Netgear router interface.

/Kasper 

hvordan genstarter jeg den...

fatter ikk en meter af det skidt...

der er sgu ikk mget hjælp på jeres side...

hvad med at i gjorde den mere børne venlig

jeg får ikk den boks frem med kode osv...

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det hele står i bunden af din router hvis du har en Netgear 6250. Åben en browser indtast IP adressen. Brug admin som brugernavn og password som password. Det er vigtigt at du bestiller åben konfiguration gennem 70 70 40 40 for ellers retter Yousee i dine rettelser. Det drillede mig i starten. Jeg restarter ikke router, men de enheder som har gavn af rettelsen. Jeg tror vil tro, at vi er en del, som ikke får den lovede hastighed i "prime time" :-(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)