Svar

Kan ikke finde IP. - kan ikke komme på WiFi

Jeg en trådløs router, som jeg bruge i hele huset til både PC'er, chromeCast, tablet, Xbox og android telefoner (selvfølgelig ikke alle ting på samtidig) Jeg modtager internet via mit tv-stik.
På det seneste har jeg oplevet flere gange at en af telefonerne eller tableten søger efter netværket, hvor der er alle streger der markerer styrken på netværket, men så står den og kører med Henter IP-adresse... og efter lidt tid går videre til gemt, sikret, men skifter så vil Kan ikke finde IP.
Jeg har prøvet at genstarte routeren, men det løser ikke problemet. Hvad skal jeg gøre??
icon

Bedste svar af Slangefar 18 december 2017, 19:37

Så er der nok ikke meget at hente ved at nulstille router, men det kunne prøves, hvis ikke andre byder ind med noget.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvilken router har du og hvor gammel er den?
Den hedder Sagemcom, Model: F@st 3890 W Yousee og jeg har fået den for 2 måneder siden.
Omdømme 7
Badge +7
Så er der nok ikke meget at hente ved at nulstille router, men det kunne prøves, hvis ikke andre byder ind med noget.
Omdømme 1
Kender ikke Sagem routeren særlig godt, men du kan evt. prøve at slå DHCP delen fra i den og gemme. Derefter gå ind og slå det til igen. Det kan være den konflikter på en måde.
Omdømme 5
Badge +7
Hej henrikfriisenborg

Jeg håber du fandt løsningen, og jeg har markeret Slangefars svar som bedste svar. Meld gerne tilbage! :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)