IPv6 udrulning

Er der nogen, der har fået et fornuftigt svar ud af Yousee omkring udrulning af IPv6?

Jeg har gennem flere år jævnligt spurgt Yousee, og hver gang fået beskeden "Vi skal lige teste det først, inden vi ruller det ud".

Alt udstyret understøtter det, og standarderne har været på plads i flere år. Flere europæiske kabeludbydere har kunnet udrulle det  på få måneder.

7 Kommentarer

Tror nok ikke du skal regne med det før der er stort nok behov for det. Men hvis det er for at teste det kan jeg anbefale he.net..og det er rest begrænset hvad der er er v6 enabled på nettet, facebook, goggle og youtube etc har det...men udover det er sq ret begrænset..

/tmm

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej svindler.

Jeg har desævrre ikke et bedre svar end "Intet nyt at melde her fra." (fra d.  30. sep. 13) - jeg har lige spurgt dem igen...

Tjek evt min side IPv6-adresse.dk hvor jeg har forsøgt at kortlægge internetudbydere og deres IPv6 understøttelse.

Omdømme 2

Badge +3
Samme svar i dag, "Stadig intet nyt :)"

Måske på tide med en opdatering, mange af udbyderene er sidst opdateret i 2013...
Omdømme 2

Badge +3
Der er ikke meget nyt. Du er velkommen til at kontakte udbyderne :)
Nyeste svar fra Yousee (på Twitter):

"Det er ikke noget vi har planer om på nuværende tidspunkt. ^KA"

Surprise... De har jo ogås hamstret IP'er de sidste mange år, så det kan være pænt ligeglade i mange år fremover, lige som CGN blot kan indføres for at udskyde det yderligere.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)