Svar

Internetstik - hjælp

Jeg er flyttet og har medbragt min router (Netgear) og det kabel jeg havde i min gamle lejlighed. Men kablet fra routeren passer ikke til stikket i væggen i ny lejlighed og hverken ekspedient i Elgiganten eller ekspedient i lampeforretning kan svare på hvilket kabel jeg kan bruge.
Kan nogen hjælpe..?
Jeg vedhæfter foto af stikket i væggen, som man kan se, sidder der ligesom en plastikdims med en lille stump "ledning" inde i stikket (ja jeg har absolut ikke forstand på det her ;) )
icon

Bedste svar af mich 4 juni 2018, 11:34

Du kan også få en "rygsæk" der sættes udenpå, det har rigtigt mange, Spørg Yousee, evt på facebook

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der skal monteres et nyt udtag. https://www.av-connection.dk/?PGr=3114
Ok - det giver mening. Så er spørgsmålet, hvem der skal installere sådan et stik...En YouSee mand, en elektriker eller kan man selv, hvis man har købt stikket?

Tak :)
Omdømme 7
Badge +4
Du kan også få en "rygsæk" der sættes udenpå, det har rigtigt mange, Spørg Yousee, evt på facebook
Omdømme 7
Badge +6
Med den viden du ikke har, så er det en teknikker der skal gøre det.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

Med den viden du ikke har, så er det en teknikker der skal gøre det.

En teknikker vil måske også gøre det på en lidt anden måde, det kan jeg se med min fars installation.
Her har teknikeren taget kablet der kommer ind i huset og har ført det direkte til en speciel splitter boks som han har monteret på vægen.
Til den er der så tilkoblet en alm. Triax antennedåse på TV/Radio delen og data kablet fra den specielle splitter boks er så ført direkte til min fars router.
Omdømme 7
Badge +6
Den normale installation er med den dåse der linkes til, jeg vil da ikke have mere på væggen end det, og har det heller ikke.
Tak for god hjælp alle - YouSee sender mig den omtalte "rygsæk"
// Helle

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)