Spørgsmål

Internetadgang

Omdømme 3
Badge
Fra: YouSee. Hvorfor kan jeg ikke og stadig ikke have adgang til: 5 GHZ? Selvom, at jeg har købt en ny PC'er? Har ringet flere gange til: YouSee. Hvorpå, at de bliver ved med deres ligegyldige musik. Virker som om, at De trækker det i landdrag? Selvom, at der var nedbrud på deres system. ! Uanset hvad, så tror jeg mere på: Det er jo ikke første gang, at YouSee har været nedbrudt på deres system?
Hvergang, at der er problemer med systemet, så bort forklares det med, at det er systemet der har fejlet? YouSee kommer med diverse undskyldninger. Frem for, at erkende over for deres bruger, at De har taget fejl. Frem for at høre musik i flere : 1/2 og flere timer. Du er nu i køen, som?

26 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvilket Modem haves.?
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Hvilket Modem haves.?

F@ST 3890!
Omdømme 7
Badge +6
Det har 5 GHz, det bruges til Humax boksen og min Tablet, har din PC den mulighed eller hvad er problemet.?
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Det har 5 GHz, det bruges til Humax boksen og min Tablet, har din PC den mulighed eller hvad er problemet.?

Problemet er, at jeg ikke kan logge ind på: mit eget internet/5GHZ! På min ny indkøbte computer!
Omdømme 7
Badge +6
Understøtter den det net.? Hvis den gør, kan den så ikke finde det eller hvad.?
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Har understøttet hele vejen igennem, så : VIFI kan ikke finde:?
Omdømme 7
Badge +4
Hvad er det for en PC, model. Ikk alle PC´ere kan anvende frekvensen
Omdømme 7
Badge +6
Phoenix 73 skrev:

Radiomanden skrev:

Kan andre enheder finde det net.?
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Phoenix 73 skrev:

Radiomanden skrev:

Kan andre enheder finde det net.?

Hvorfor, skal jeg som bruger så vente på, at YouSee venter på, at jeg stadig har; 5 GHZ?
Omdømme 7
Badge +6
Den forstod jeg ikke.
Kan andre enheder finde det net eller ikke.? Hvis de kan, så er det PCen der enten ikke understøtter det, eller netkortet er defekt.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Den forstod jeg ikke.
Kan andre enheder finde det net eller ikke.? Hvis de kan, så er det PCen der enten ikke understøtter det, eller netkortet er defekt.

Jeg mangler bare: 5 GHZ, så hvor svært kan det være? Har ikke netkort, så det så det?
Omdømme 7
Badge +4
Har du navn og nummer på modellen, ikke alle PC´ere har 5 Ghz, Mange går galt i byen på det punkt
Omdømme 7
Badge +6
Det der jo forsøges at finde ud af er hvor fejlen er, om det er i den enhed der skal forbindes eller om det er Modemmet der er problemet. Har ikke netkort, hvis en enhed ikke har det, så kan den jo ikke komme på nettet, så har enheden 5 Ghz eller er der fejl på netkortet.
Omdømme 3
Badge
mich skrev:

Har du navn og nummer på modellen, ikke alle PC´ere har 5 Ghz, Mange går galt i byen på det punkt

HP Laptop-85CL4U4U
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Det der jo forsøges at finde ud af er hvor fejlen er, om det er i den enhed der skal forbindes eller om det er Modemmet der er problemet. Har ikke netkort, hvis en enhed ikke har det, så kan den jo ikke komme på nettet, så har enheden 5 Ghz eller er der fejl på netkortet.

Kan godt logge på med: 5 GHZ på andre enheder.
Omdømme 7
Badge +4
Kan umiddelbart ikke google din model, men den skal have netværksprotokollen IEEE 802.11ac for at køre 5 Ghz (incl. 2,4 Ghz)
Omdømme 3
Badge
mich skrev:

Kan umiddelbart ikke google din model, men den skal have netværksprotokollen IEEE 802.11ac for at køre 5 Ghz (incl. 2,4 Ghz)

Hvad så med denne her: 802.116b/g/n?
Omdømme 7
Badge +4
Den kan ikke køre på 5 Ghz, forældet standard
Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:

Det er ikke korrekt. Man godt nøjes med A standarden for at få adgang til 5 GHz. Jeg sidder med en gammel bærbar med A B G N og kører fint 5 GHz. En del ældre udstyr har faktisk A standarden. Nu er AD standarden tilgængelig og næste år kommer AX standarden.
Omdømme 3
Badge
Slangefar skrev:

mich skrev:

Det er ikke korrekt. Man godt nøjes med A standarden for at få adgang til 5 GHz. Jeg sidder med en gammel bærbar med A B G N og kører fint 5 GHz. En del ældre udstyr har faktisk A standarden. Nu er AD standarden tilgængelig og næste år kommer AX standarden.

Har kontaktet : YouSee og Powe.dk
Har fået lovning på, at jeg sender min nuværende PC'er til : Power, så jeg kan købe en ny PC´er , som er på: 5 GHZ :D Har fået tilsendt en forsendelseslabel, så jeg modtager det tilsvarende beløb på min konto :D
Omdømme 7
Badge +6
Så er der lige spørgsmålet. Hvorfor vil du så absolut have den på 5 GHz.? Mine PCer har ikke 5 GHz, de kører uden problemer på 2,4 nettet.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Så er der lige spørgsmålet. Hvorfor vil du så absolut have den på 5 GHz.? Mine PCer har ikke 5 GHz, de kører uden problemer på 2,4 nettet.

Begrundelsen er, at 5 GHZ er hurtigere end: 2,4 GHZ?
Omdømme 7
Badge +4
Det er ikke rigtigt
Omdømme 7
Badge +6
Som Michael skriver, så er det på ingen måde hurtigere, haves der f.eks 100 Mbit, så kan det trække det på begge frekvenser, 5 GHz er derimod svagere end 2,4 GHz, da det har kortere rækkevidde.
Omdømme 7
Badge +7
Phoenix 73 skrev:

Radiomanden skrev:

Begrundelsen er, at 5 GHZ er hurtigere end: 2,4 GHZ?

Ja, det er korrekt. Højere frekvenser giver højere hastighed. Den nye AD standard leverer 7 gigabit trådløst på 60 GHz.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)