Internet problemer på Ssamsung smart tv

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har et samsung smart TV, og en CG3700EMR router.

Mit problem er at jeg ikke kan få netværket til at virke på mit TV længere. Det har virket helt fint før, men det vil slet ikke snakke med routeren nu, skønt det står som fuld styrke i indstillingerne, og adgangskoden er korrekt skrevet. 
Jeg har forsøgt at genstarte den, opdatere den, samt nu også nulstille den. Men det virker ikke, så jeg står lidt på bar bund med hensyn til hvad jeg skal gøre nu.

17 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej taka

Velkommen til :)

Nu når du ikke har fået et svar, så vil jeg lige komme med nogle forslag til dig.

Fejlen kan skyldes at hastigheden er for lav på det trådløse netværk, så derfor kan det være en god ide, at skifte den trådløse kanal.

Se denne tråd, den kan hjælpe med hvordan det kan gøres: Har du trådløse kvaler

Det er altid en god ide at prøve lidt forskellige kanaler, da man skal finde den som er mindst belastet i dit område.

Hjælper dette ikke, så er det en god ide at teste med et kabel, som en del at fejlsøgningen, for at se om det så virker. Virker det stadig ikke, så vil jeg anbefale dig at tage kontakt til Samsung support, da dit tv måske skal opdateres eller nulstilles.

Virker det med kabel, men ikke trådløst, selv efter du har skiftet kanal, så skal du tage kontakt til os.

/Kevin

Hej Kevin.

Jeg har opdateret routeren, genstartet den, haft den slukket, skiftet kanalerne, og det hele. Mit TV kan oprette forbindelse til routeren, men routeren kan ikke få forbindelse til nettet. Det er ikke mit TV der er noget med, for da jeg havde fullrate var der ingen problemer, og som sagt kan det jo få fat i routeren.
Jeg har også forsøgt at benytte WPS'en, men med samme resultat. Den når aldrig hele vejen igennem, og det er derfor ubrugeligt..

Jeg har præcis samme problem, kan komme i forbindelse med netværket hjemme og kan se billeder mv. På Min NAS server, men kan ikke forbinde videre ud på nettet. Så jeg hægter mig lige på her
Hej Taka, 

Jeg står i nøjagtig samme situation og har prøvet div løsninger fundet på nettet bla ny dns setup osv. 

Vi er skiftet fra Fullrate for kort tid siden, og havde ingen problemer der. 

Nu efter at vi har fået yousee bredbånd kan vi hellere ikke få hul ud til internettet, connecter fint til router. 

Andre devices køre fint via yousee internet mobil laptops osv. 

Håber der kommer en løsninger her , jeg lytter med. 

Som sagt står jeg i samme problem som jer begge, men jeg har haft Yousee de sidste par år, og så sent som igår virkede det som det skulle.

Jeg fandt en ældre tråd på eksperten og testede også med alternativ DNS adresse uden held. Alle andre apparater i huset kører uden problemer.
Nøjagtig samme problem her. Alt andet internet i huset virker, men ikke Samsung smart tv via smarthub.

kan komme på DR nu uden problemer fra tv et.

nej hvor sjovt mit samsung tv og optager som begge har app virker pludselig ikke i går 24-2 har aldrig haft problemer før  kan godt gå på nettet bare ikke apps jeg er åbenbart ikke den eneste der har problemer har prøvet alt danny hede

nå kan se de er ved at rette det 25-2 danny hede skulle virke i aften 

Samsung support chat oplyser, at de har problemer med deres Smart Hub server.

De kan ikke give nogle tidshorisont på en løsning.

Samme problem her, alle internetforbindelser virker WIFI på mobil, iPad, højtaler, men kan simpelthen ikke etablere internet forbindelse på min samsung smart TV. Håber virkelig at jeg kan hjælpes i denne forum.
Vh
Buser
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der må være nogle forskelle. Jeg har ikke problemer med nettet på mit Samsung TV (UE40HU6905). Ja, jeg har internet via YouSee.

Hej alle

Har haft samme problem med mit samsung tv.

Jeg opdaterede tv-softwaren og problemerne forsvandt.

Håber det kan hjælpe.

Omdømme 3

Badge +3
Mit er sat til automatisk opdatering. Det kræver selvfølgelig at TV'et er på nettet.

Kan nogen ikke komme på nettet, kan opdateringen til TV'et hentes på Samsungs hjemmeside og kopieres til et USB stick og derefter via TV'ets USB-indgang overføres til Samsung TV.

Tak for de gode råd, da ikke er så god til selv at prøve din tips må jeg vente til at få hjælp af min søn . Jeg skal nok give dig besked om det virkede.
Mvh
Buser
Tak for dit hurtige tips. Jeg har opdateret software men det hjalp ikke. Måske skak jeg nulstille TVet
Mvh
Buser
Omdømme 3

Badge +3
Hvad står der, når du går ind i internetstatus på TV'et?

Tak til alle der brugte deres kostbare tid til at hjælpe mig med at få etableret internetforbindelse med min Samsung SMART TV. Efter at jeg opdaterede div. funktioner på TV'et ville den lige pluselig arbejde sammen med min router. Det er bare så fedt. Tusind tak
Mvh
Buser

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)