Spørgsmål

Inkompetente Netværksfolk @Yousee?

Omdømme 1
  • Deltager
  • 3 kommentarer
Har jeres højtlønnede Netværksfolk fundet en løsning på de mest simple problemer med Sagem 3890? Skal man virkelig ud og investere i netværks udstyr til bare at opretholde en latterlig 2,4GHz trådløst bånd oppe?

Come on Yousee. Denne enhed sutter så langt af billigt l*** at det er løgn, og det ved I også godt inde i kernen af teamet. Jeg ved at det gælder kroner og ører i sidste ende for TDC/Yousee, men da valget blev lagt på Sagem vidste i vel at et nyt Fransk firma aldrig ville slå igennem på I en branche som de var ny I.

Læg et stillings opslag op på Jobindex om at i søger folk der kan løse problemerne på Sagem enhederne. Med Fed skrift kan der skrives at en sagem ikke kan holde sit uplink i to dage

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Har haft den i en del måneder, den er helt stabil på begge Wi-Fi frekvenser, den gør for mig det den skal, og det er at levere Wi-Fi til de enheder jeg har.
Omdømme 4
Badge +2
Jeg er helt enig i din gengivelse af Sagem 3890. Det er absolut et tilbageskridt.

Har du fået den seneste firmware opgradering? Den skulle rette nogle af problemerne med Wifi...
Det er kommet frem i en anden tråd, at man heller ikke kan stole på de signalværdier, som modemmet viser. Bug-listen virker til at være ret lang. :)
Omdømme 4
Badge +1
En tekniker fortalte mig for nyligt, at Yousees teknikere havde anbefalet et andet Docsis 3.1 modem end Sagemcom 3890, men ledelsen valgte dette, da det var noget billigere end Huawei og Netgear.
Omdømme 4
Badge +2
Sigvard skrev:

En tekniker fortalte mig for nyligt, at Yousees teknikere havde anbefalet et andet Docsis 3.1 modem end Sagemcom 3890, men ledelsen valgte dette, da det var noget billigere end Huawei og Netgear.

Den har jeg også fået fortalt. Samt Sagem er meget mere ustabilt... 🙁
Omdømme 3
Badge +1
@Sigvard

Hvilke docsis 3.1 modems fra Huawei og Netgear anbefalede teknikeren som du talte med?
Omdømme 4
Badge +1
erikit skrev:

@Sigvard

Hvilke docsis 3.1 modems fra Huawei og Netgear anbefalede teknikeren som du talte med?

Det blev desværre ikke specificeret
Omdømme 1
Ret trist at Yousee er så tavse i denne sag, når de kan se hvor mange problemer kunderne har med deres seneste Sagem udstyr.

1. Kan de bekræfte at disse fejl eksisterer?
2. Er der ny firmware på vej?
3. Hvornår ruller de den ud?
4. Hvor svært kan det være?
5. Kan vi betale os til en opgradering til som noget Netgear udstyr? Huawei måske?

Så længe cash-flow'et er der, kan det jo være lige meget
Omdømme 4
Badge +2
OneUP skrev:

1. Kan de bekræfte at disse fejl eksisterer?

Ja. De er klar over problemerne.
OneUP skrev:

2. Er der ny firmware på vej?

Der er rullet en ny en ud i sidste uge, der tager hånd om nogle af wifi problemerne, men desværre ikke stabilitet eller svartidsproblematikken.
OneUP skrev:

3. Hvornår ruller de den ud?

Den kommer løbende.
OneUP skrev:

4. Hvor svært kan det være?

Det lader til at de ikke kan få pris og kvalitet til at mødes. Så svært desværre.
OneUP skrev:

5. Kan vi betale os til en opgradering til som noget Netgear udstyr? Huawei måske?

Det er ikke en option lige nu, men det er også et tilvalg jeg ønsker mig. Faktisk mener jeg at prisen på produktet i sig selv burde give muligheden uden meromkostning.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)