Ingen wifi

Har modtaget vores nye Sagem router igår. Virker fint, men her over natten virker wifi’en pludselig ikke. Lyset er slukket. Vi genstarter og tænder wifi, men der sker intet. Lampen lyser men intet wifi/trådløst netværk. What to do?

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +2
Hej,

Det lyder mærkeligt at WIFI'en ikke virker, på mit nye Modem er det den lampe der først tænder.

Btw, Hvordan tænder og slukker man for WIFI'en? er det med den ''knap'' på toppen af Modemet der kan bruges?
Som sagt var den slukket her til morgen, men jeg kan tænde den på toppen. Men der sker ikke noget andet end lyset tænder i wifi. Der kommer intet signal ud.
Omdømme 7
Badge +2
Har du slukket for Routeren når du evt. har isat Netkabler? Hvis det ikke virker efter en restart (Sluk og Tænd) er der måske sket en skade på den...
Når jeg har ledning på og logget ind på routeren ser det sådan ud. Ved bare ikke hvordan jeg tænder det?
Omdømme 7
Badge +7
Sidder med en 3890 med gammel software. Min router vil ikke opdatere automatisk eller manuelt, men her gøres følgende:

1. Tryk Wireless
2. Vælg den første mulighed
3. Afkryds Enable Primary Network
4. Tryk på knappen Apply/Save
5. Det samme gøres for den anden mulighed under Wireless
Der er ikke en der hedder wireless, heller ikke i undermapperne.
Omdømme 7
Badge +2
Du skal måske resette den, da du har fået slukket for WIFI se her:

https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/loes-problem/genstart/3890
Omdømme 7
Badge +7
YouSee har det desværre med at rette og fjerne funktioner i deres routere. Dette gøres for at lette supporten af routerne, som nærmest nedgraderes til modems :(

Jeg beholder nok min nuværende 3890, da den indeholder en række funktioner, som jeg kan forstå YouSee har fjernet i nyere udgaver af softwaren.
Omdømme 7
Badge +7
Jorn-Hansen skrev:

Btw, Hvordan tænder og slukker man for WIFI'en? er det med den ''knap'' på toppen af Modemet der kan bruges?

Ja, der er en to delt knap oppe lige bag forkanten. Der kan slukkes og tændes for Wifi og WPS.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)