Ingen signal

Hvordan kan det være at YouSee siger at inden for 24 timer vil de kontakte mig omkring ingen bredbånd eller Tv, men at de ikke kontakter mig?

Jeg mener ikke at jeg skal betale for de dage hvor jeg ikke får det produkt som YouSee skal levere til mig, og som jeg ikke får.

Desuden synes jeg heller ikke at jeg skal betale for en tekniker hvis YouSee ikke finder fejlen ude på gaden, men inden i min lejlighed (fx defekt ruter som er lidt over 1 år gammel), da YouSee ikke overholder deres del af aftalen.

Jeg overvejer i den grad at skifte til et andet selskab, som kan finde ud af at overholde aftalerne og levere det produkt som der bliver betalt.

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Forstår din frustration, nu når Yousee ikke har kontaktet dig. Det eneste du næsten kan gøre er, at prøve at ringe til dem og høre om de har glemt dig på tlf.: 70 70 40 40.

Hvid "fejlen" findes på Wan siden / på Yousee's side før signalet kommer ind i dit hus, så er jeg sikker på du ikke skal betale noget.

Der er sket en misforståelse et eller andet sted. Men prøv at kontakte dem, det er næsten det eneste du kan gøre.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)