Svar

Ingen måde at indrapoter en fejl fordi supporten er lukket!


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Det er simplehen for dårlig jeg sider her med en 60/60 brådbond forbindlse men jeg har siden kl 23 kun fådt 2/10 maximalt dvs det er noget I vejen på ders central men jeg har ingen muligheder for at komme i kontagt med nogen før om 11 timer. Det er simple hen for dårlig at de ikke har en "nød" tlf til når der sker en kable fejle eller en fejl på ders central!

icon

Bedste svar af majah 3 maj 2015, 15:15

Hej

Hvis det er en erhvers linie du har som kører på et privat abonnement bør du nok overveje at skifte til et erhvers abb, for så ser det ud til du kan få en serviceaftale.

http://yousee.dk/i_foreningen_og_virksomheden/losninger/service.aspx

Jeg ved ikke om du kan tilkøbe sådan en aftale på et privatabonnement, men det kan du få mere at vide om ved Yousee. På denne side - nederst, kan du få dem til at ringe dig op i morgen.

http://yousee.dk/Bredbaand/Overblik.aspx

Se original

3 Kommentarer

Hej

Hvis det er en erhvers linie du har som kører på et privat abonnement bør du nok overveje at skifte til et erhvers abb, for så ser det ud til du kan få en serviceaftale.

http://yousee.dk/i_foreningen_og_virksomheden/losninger/service.aspx

Jeg ved ikke om du kan tilkøbe sådan en aftale på et privatabonnement, men det kan du få mere at vide om ved Yousee. På denne side - nederst, kan du få dem til at ringe dig op i morgen.

http://yousee.dk/Bredbaand/Overblik.aspx

Er helt enig med dig :mansad: man skulle måske kig sig om efter en anden udbyder 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

lul1971 skrev:
Er helt enig med dig :mansad: man skulle måske kig sig om efter en anden udbyder 

Nu kan jeg se, at du også har et indlæg om manglende TV. Altså ingen bredbånd og TV. Support har åbent nu på 7070 4040.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)