Spørgsmål

Ingen adgang til politiken.dk, b.dk og ekstrabladet.dk

• Udforsker
  • 12 kommentarer
Hej

Jeg kan ikke komme inde på politiken.dk, jp.dk og ekstrabladet.dk. Alle andre sites har jeg ingen problemer med. Andre der oplever dette? Og hvad kan det skyldes.

Der har ikke være problemer indtil noge få dage siden. Når jeg benytter 4G har jeg ingen problemer.

Jeg har ikke ændre i opsætning af router etc.

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvilket OS, Browser og Modem bruges.?
Her kommes der fint ind med Android og Chrome. Modem 3890.
macOS Sierra, Safari og Netgear C6250emr.
Omdømme 7
Badge +7
Er der prøvet at rense browser, fjerne historik, cookies, prøve med anden browser.?
læst på nettet:
Hvis du har en adblocker udvidelse i din browser, kan det være derfor du ikke kan komme ind på de sider. Hvis du har en adblocker- udvidelse i din browser, så deaktiver den.
Jeg har fundet en side på nettet. Sender dig linket på en privat besked. .
Har ikke adblocker installeret.

Virker på min Mac med Chrome - men ikke på min iPhone via Chrome. Og det virker via 3G/4G via Safari.

Har renset browser etc. Har også prøvet via min arb.tlf (iPhone) og denne virker heller ikke.
Nu virker de igen - jeg har intet foretaget mig.
. . . Og nu er den gal i gen!
:?
Omdømme 7
Badge +7
Hej Nomis

Mystisk. Et forsøg kunne være en reset af routeren hvis det stadig driller. Evt. af- og geninstallere af browseren først.

Kasper
Omdømme 7
Badge +3
Hvordan viser fejlen sig?
Måske begrænser de pågældende dagblade for adgangen hvis man ikke abonnerer, enten på bladet, eller på websiden alene. Det kan betyde at man uden abonnement kun får gratis adgang et begrænset antal gange inden for et begrænset tidsrum.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Nomis

Hvad er status? :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$