Ingen adgang til Indbakke & Mit Yousee

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg får en 404 besked når jeg går i Mit YouSee.
Bliver logget på men kan ikke gå i hverken Indbakke eller videre ind i Mit Yousee.

Lidt træls når jeg skal finde regningen fra YouSee....

Nogen gode ideer?

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du prøvet anden browser? Eller må du nok fejlmelde direkte til YouSee på 70 70 40 40, Facebook eller Twitter.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

fhebo skrev:
Jeg får en 404 besked når jeg går i Mit YouSee.
Bliver logget på men kan ikke gå i hverken Indbakke eller videre ind i Mit Yousee.

Lidt træls når jeg skal finde regningen fra YouSee....

Nogen gode ideer?

Når du kan komme ind på YouSee har du brugs dit log in til YouSee.æ Har du prøvet at gå ind på Mit YouSee, direkte her fra forum. Hvis ikke, kan du prøve det fra (næsten) toppen af skærmbilledet i YouSee Forum.

Hej fhebo

Hjalp det med en anden browser, som Emil foreslog?

eller En anden vej ind på siden, som Jørn gav råd om?

Jeg oplever nogen gange at har jeg en genvej på mit skrivebord, ikke virker og så kan det hjælpe at oprette en ny. 

Jeg har fundet en liste over fejl-koder i internet eksplorer, hvis det er den du oplever problemet i.

Omdømme 2

Badge +3

majah skrev:
Jeg har fundet en liste over fejl-koder i internet eksplorer, hvis det er den du oplever problemet i.

404 betyder at siden ikke findes. Og er altså en fejl på serveren (YouSee) og ikke hos brugeren.

Emil skrev:

404 betyder at siden ikke findes. Og er altså en fejl på serveren (YouSee) og ikke hos brugeren.

Nææ - det er vist heller ikke det jeg skriver. Så hjælper det nok heller ikke at skrifte browser, men det skader jo ikke at prøve. ;)

Omdømme 2

Badge +3
Det har jeg heller ikke skrevet at du skrev ;)

Det var bare for at sige at det altså ikke er noget IE specifikt, og så man ikke behøvede ind og læse en liste igennem.

Grunden til at jeg foreslog anden browser var i forhold til at det kan være at brugeren måske ikke var authanitaced korrekt, eller er at ligger noget og driller i cookies eller cache - hvad ved jeg...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)