Info om Hotmail i Windows live mail og Ondrive

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints majah har modtaget fra andre medlemmer.

Min WLM2012 lavede numre med mig igår.  

Jeg har fået at vide at Microsoft gamle Hormail ikke længere kan opstilles som konto i WLM2012, fordi Microsoft vil have at man bruger windows10's indbyggede mailklient.  Derfor hentede jeg et fix(opdatering) til min Windows Live Essentials Mail 2012 så jeg forsat kan hente mine mail på Hotmails server til min WLM2012.  

Da jeg havde indstaleret filen fik jeg en meddelelse om at WLM ikke fungerede og ville blive lukket. nå jeg genstartede  men det hjalp ikke.  Den meldte forsat fejl. Jeg genstartede igen og så fungerede WLM igen, og du skal altså ikke spørge mig hvorfor. Meget glad humørikon  

Jeg har derfor ingen problemer med den hentede og indstalerede fil - ville bare gøre opmærksom på at HVIS nogen er glad for at WLM henter hotmail-mails, så vil en opdatering være nødvendig og at der kan være problemer. Derfor gem mails før en evt. opdatering.  

Nå ja og mens vi er ved lidt info:

Hvis du ønsker at bevare dine 15 GB på Microsofts onDrive, skal du [b]give lov til[/b] at de må sende dig nogle mails. Det kan du læse om her: 

http://www.pcworld.com/article/3014183/data-center-cloud/microsoft-will-let-you-keep-your-free-15gb-of-onedrive-storage-if-you-claim-it.html

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)