Svar

ikon for YouSee sikkerhedspakke

Hej,

Det grønne sikkerhedsikon forsvandt pludselig fra mit skrivebord i min Windows 7, og det samme skete med den gadget hvor der står at min pc er beskyttet, hvordan får jeg dem tilbage igen. Sikkerhedspakken er aktiv, hvilket ikonet i proceslinien viser. På de 2 andre computere jeg har med Windows 8,1 og Vista er alt som det skal være; d.v.s. i min Windows 8,1 er gadgetten lilla, hvor det er grønt på de andre, men sådan skal det måske være.

med venlig hilsen Verner

icon

Bedste svar af majah 30 januar 2015, 17:45

Hej

Du har ikke fået svar, derfor vil jeg tilade mig at gætte lidt. 

Efter jeg opdaterede min yousee sikkerhedspakke til version 1.99 build 192, har jeg ikke haft den til min win7. Jeg gætter på at grunden er, at sidepanelet i win7 ikke længere opdateres og at gadgets efterhånden udskiftes med brug af app.

Alternativt kan du forsøge at højreklikke på tomt område på dit skrivebord. Der bør stå gadgets på gardinet, og måske er du heldig at se det grønne ikon du mangler. 

Du kan læse mere om manglende opdattering af side panenet her:

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/gadgets

Det kan jo også være at du er kommet til at deaktivere det sidepanel. Hvis du er det, kan det måske aktiveres igen ved at gå ind i  Start > alle programmer og lede efter en genvej. 

Se original

1 Kommentar

Hej

Du har ikke fået svar, derfor vil jeg tilade mig at gætte lidt. 

Efter jeg opdaterede min yousee sikkerhedspakke til version 1.99 build 192, har jeg ikke haft den til min win7. Jeg gætter på at grunden er, at sidepanelet i win7 ikke længere opdateres og at gadgets efterhånden udskiftes med brug af app.

Alternativt kan du forsøge at højreklikke på tomt område på dit skrivebord. Der bør stå gadgets på gardinet, og måske er du heldig at se det grønne ikon du mangler. 

Du kan læse mere om manglende opdattering af side panenet her:

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/gadgets

Det kan jo også være at du er kommet til at deaktivere det sidepanel. Hvis du er det, kan det måske aktiveres igen ved at gå ind i  Start > alle programmer og lede efter en genvej. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)