Kan ikke se tv programmer på PC

Hej

Jeg kan godt logge ind her på MitYousee - men hvis jeg foroven klikker på TV og Film og vælger en serie eller et tv program som jeg glemte se i tv og gerne vil se på min PC står der jeg skal logge ind igen, jeg bruger så mit yousee logind men der sker intet den logger ikek ind - så får jeg tilsendt ny mail hvor jeg kan indtaste ny kode (der er to brugernavne jeg åbentbart har - ja det her tdc / yousee m.m har altid været et stort rod med mange koder hele tiden) - jeg indtatser ny kode dopg den samme så jeg kan huske og der står SUCCESFULLY så prøver jeg logeg ind igen men der står ikek den er forkert der sker intet, står bare hele tiden log ind opppe i hjørnet ????

Jeg kan logge ind her  https://yousee.dk/mityousee.aspx  men så hvis man skal se tv skal man til en side hvor http://tv.yousee.dk/login hvor der igen står log ind - men så kommer man her

men her http://tv.yousee.dk/ og her http://film.yousee.dk/   hvor man ikek kan logge ind der står intet om fokrert logind elelr kode der sker intet - så skriver jeg send ny kode og så laver jeg ny (samme) og der står OK ALT OK og så prøver man igen uden held - min kæreste der bruger mobil prøvede lige at logge ud og ind og det virkede med vores kode  ()hun er a nettet nu) og det virker stadig ikke på pc - har installeret afspiller med mere

13 Kommentarer

Ja prøvede lige på min svigermors bærbar konen har lånt ti llektier io køkken og der kunne vi også logge på med gamle kode, men ikke på PC i stuen altså ???  Den har været logget på før, mobil og bærbar i samme hus på samme modem kan godt logge på - har genstartet pc og kan godt logge ind på mityousee men ikek tv.yousee.dk (ypuseeplay hvor film og serie er) der sker intet hverken adgang eller fejlmeddelse

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du prøvet med en anden browser eller at slette cookie + cache?

Hej har kun 1 browser installeret (exp) og den har altid virket og det er også den der virker på bærbar + jeg kan jo godt logge ind på mityousee men altsdå ikek TV og film + hvis jeg skriver noget volapyk i bruger og kodeord ja så sker der helelr intet der står ikek engang det er forkert kode eller bruger findes ikke ?? og som sagt det er et modem fra yousee der forbinder mobil og pc og bærbar til nettet, men kun pc vil ikke logge ind ???

Har slettet cookies uden held

P.s prøv nogen af jer at klikke på TV og FILM og skriv volapyk i bruger og kodeord og se om der kommer fejlmeddelse om at det er forkert bruger/kodeord ???? VEd mig sker der bare intet kommer til siden men der står LOG IND oppe i hjørne endnu

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej 
  • 

Det er en fejl som er meldt videre til vores udviklere.

• Hej Kasper

Det lyder godt, altså hvis det er en generelt fejl for alle så det ikke er min pc elign den er galt med. Men kan du bekræfte det 100% at i ved andre har samme problem og at i prøver løse det ?? Bare så jeg ikke skal blive ved at prøve og blive ved at prøve at få nye koder og slette cookies og alt mulig ?? Er du Yopusee mand og har du andre der har klaget med samme problem - er der andre herinde ?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
    Kasper er fra YouSee, og flere må have problemet siden det er sendt videre til udviklerne.
    Hej Ja det må jeg så håbe - men vil gerne have det bekræftet af yousee, det er jo dem man betaler til i stor stil hver måned og nu virker en meget vigtig/stor del af deres produkt ikke - og vil gerne have en tidshorisont + om man får en besked når deter fixet så man ikke hver dag løbende skal inde og prøve igen og igen om man kan komem ind på film/serier siden og se film/serier

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

dosdesign14 skrev:

Hej Ja det må jeg så håbe - men vil gerne have det bekræftet af yousee, det er jo dem man betaler til i stor stil hver måned og nu virker en meget vigtig/stor del af deres produkt ikke - og vil gerne have en tidshorisont + om man får en besked når deter fixet så man ikke hver dag løbende skal inde og prøve igen og igen om man kan komem ind på film/serier siden og se film/serier

Hej 
  • 

Jeg er i den grad fra YouSee og jeg er én af moderatorene her på forummet:D

Fejlen er genskabt og meldt videre, med naturligt henblik på, at få rettet den hurtigst muligt. Så du behøver ikke nulstille browser settings i forsøg på at afhjælpe fejlen.

Jeg kan desværre dermed ikke give en konkret tidshorisont. Når fejlen er rettet, så vil du efterfølgende ikke opleve disse problemer og du burde heller ikke skulle gøre noget aktivt efterfølgende,  når det er rettet for at skal virke igen. Det burde ske af sig selv.

Vi beklager fejlen mange gange.

• Hej Kasper

Problemet er nok lidt sjovere end som så. jeg kan fint logge ind. Men når jeg skal prøve at se et TV program får jeg meldingen : " Du benytter webbrowseren Google Chrome version 42 eller nyere. YouSee Tv & Film kan desværre ikke afspille indhold i denne browser. Brug en anden webbrowser, fx Safari eller Firefox." Da Chrome nu er nået til version 46, har problemet altså stået på længe. Har iøvrigt også prøvet den nye Edge browser fra Microsoft. Her virker det heller ikke!!!!

På mig virker det, som om TDC/YouSee har sovet i timen og ikke fået opdateret softwaren til nyeste versioner af browsere.

Kom nu igang og få løst problemet. Hvor svært kan det være, hvis man tager problemet lidt seriøst?

hmm  jeg bruger windows 7  og  og IE og kan fint se det   , der skal bare installeres en afspiller  men underligt nok vil den ha jeg installerer den hvergang  jeg åbner et program

Hej

Jeg syensi kke i skal skrive i min tråd vedr. afspilelre og browser, jeg kan stadig ikke logge ind overhovedet og se tv eller serier, det er træls når man betaler for det !

Hej

Ved nogen om der snart sker noget kan stadig ikke logge ind og nu er den side tv serier hvor man skal logge ind begyndt at fryse explorer, hver gang jeg vil prøve og logge ind for se om yousee endelig har fixet problemet går nettet ned elelr retterer browseren - ja og vi har en mobil og bærbar med exploerer også og det virker og alt andet på denne pc virker med explore så arbejdes der på sagen ?

Hej igen - Seneste nyt - jeg har fudnet ud af at det virker i InPrivate Browsing - mystisk - kan nogen hjælpe hvad så der er galt siden den ikek kan i alm browsing i explorer, for så er det jo ikke explorer eller min pc den er galt med men nok en indstilling et sted ?

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)