Svar

Kan ikke få kontakt til routeren - har netadgang

• Bruger
  • 18 kommentarer
Har en Sagem F@st 3686 fra YouSee

Jeg har trådløs adgang til nettet fra alle apparater vis nævnte router/modem, men jeg kan pludselig ikke tilgå den på 192.168.0.1 fra en browser - får besked om, at der ikke kan opnås forbindelse.

De seneste dage har jeg bemærket, at routerens responstid er blevet længere - eksempelvis tager det lang tid at loade sidebannere mv - og min hastighed er, som den plejer: OK, men meget svingende

Der er ikke ændret noget fra min side - hvad gør jeg her?

På forhånd tak

Mvh

NK

icon

Bedste svar af nksdk 8 juli 2016, 08:30

Hej Slangefar

Tak for dit bud, men ip'en kender jeg godt - problemet var, at ved tilgang via 192.168.0.1 i en browser ikke fik adgang til admin-ui'en, men blot fik at vide, at "siden findes ikke".

Jeg har siden - igen - genstartet routeren, og fik sent i går atter kontakt.

Jeg kan se, at andre har eller har haft samme problem med pågældende router - lidt underligt, for jeg har aldrig oplevet tilsvarende med tidligere Netgear-routere fra YouSee

Nu har jeg kontakt, så må jeg se, om den holder  :-

Mvh

NK

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du en Windows PC kan du starte en commando promt og skrive ipconfig. Her vil router adressen fremgå som gateway.

Hej Slangefar

Tak for dit bud, men ip'en kender jeg godt - problemet var, at ved tilgang via 192.168.0.1 i en browser ikke fik adgang til admin-ui'en, men blot fik at vide, at "siden findes ikke".

Jeg har siden - igen - genstartet routeren, og fik sent i går atter kontakt.

Jeg kan se, at andre har eller har haft samme problem med pågældende router - lidt underligt, for jeg har aldrig oplevet tilsvarende med tidligere Netgear-routere fra YouSee

Nu har jeg kontakt, så må jeg se, om den holder  :-

Mvh

NK

Du er ikke den eneste der ikke kan for forbindelse til dit modem/router.Min virkede fint lige indtil yousee lagde deres profil på. Nu har jeg ingen mulighed for at logge på modemet. Til min store fustration.

Jeg har  gentagende gange ringet til kundesupporten. De kommer bare med svaret at de kender til problemerne med deres modems. De kan dog ikke kommer med et svar på hvornår de har tænkt sig at løse det; evt med en firmware update der overskriver det de har lagt på som totalt blokere modemmet.

http://forum.yousee.dk/t5/Coax/Sagem-f-st-3686-problemer/m-p/10859#M2474
Det har ingen virkning overhoved. Det virker stadig ikke. jeg kan stadig ikke forbinde til modemmet på 192.168.0.1

Jeg har samme problem, med jeg ikke kan logge på modemet på ipen 192.168.0.1 intet hel overhoved, var der nogen her inder der fandt et svar på problemet?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)