Hvornår kan jeg bruge mit internet?

Hej,
D.5 marts købte jeg bredbånd hos Yousee og jeg vil gerne vide, hvornår kan jeg bruge det?

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du fået en dato på hvornår et er klar. Er modem installeret og klar til brug.?

Jeg har ikke fået en dato og jeg har modem men ikke sættet det op
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Så skal du installere det først, går ud fra at du har hvad der skal bruges til det, eller har du bestilt det med installation.?

Jeg er igang
Den siger at mit modem ikke kan få forbindelse til internettet, hvad gør jeg?
Omdømme 3

Badge +3
Du ringer til kundeservice og får det aktiveret.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Tharmegan skrev:
Den siger at mit modem ikke kan få forbindelse til internettet, hvad gør jeg?

Du ringer på 7070 4040. Support har åbent i dag.

Okay prøver lige
De sagde så at vi skulle ringe ind til kundeservice mandag, da de ikke kunne aktiver vores bredbånd
Omdømme 3

Badge +3
Det er nok noget der kun kan gøres på hverdage, så må du vente til Mandag. Vi kan da lige høre om du har tilsluttet det rigtigt. Du har monteret F Connector i begge ender af kablet og den ene er skruet på modemmet, og den anden i Data udtaget på vægdåsen, eller hvis udtaget ikke har Data, så monteret på det medfølgende skillefilter, og at det i begge tilfælde er monteret på den dåse hvor signalet kommer ind.?

Sidder modemmet direkte i vægdåsen? Hvis der er hul igennem, plejer der gerne at komme en aktiveringsside frem.

Og selvfølgelig: Har du i forvejen fjernsyn fra Yousee? Hvis der ikke er åbnet for signalet endnu, så kommer du ikke videre. :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)