Svar

Hvornår bliver det muligt at bestille 1 Gigabit?

Badge
I følge det seneste referat fra mødet den 27 februar 2017 hos Lejre Kabelnet fortalte en medarbejder fra Yousee at i vil være klar med 1 gigabit mandag d.27 marts 2017.
icon

Bedste svar af Nikolaj 31 marts 2017, 15:05

Hej i tråden,

Vi er desværre ikke helt klar til at tilbyde Gigabredbånd endnu, men der bliver knoklet på det. Jeg lover dog at skrive omkring det herinde, når vi begynder at tilbyde det - så hold løbende øje med forum! :)

Vores kollegaer i TDC Group fortalte desuden forleden, at de nu har færdiggjort 25% af udrulningen. Så når det bliver muligt at bestille hos os, vil en rigtig stor del af vores kunder have mulighed for at få det. Vi glæder os! :)

God weekend,

Vh
Nikolaj

Se original

20 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +4
Ved ikke om der er nogen brugere der kan svare på det spørgsmål, så du må stille det til You See, eller måske en af dem der er tilknyttet You See her på forummet ser dit opslag og svarer på det.
yousee ved det ikke engang selv.. jeg ringede til dem, jeg bor dog i Randers, og her har de lavet opgraderingen.. men man kan ikke få noget at vide..
Mandagens pressemeddelelse ligger nok klar til at blive sendt ud :cool:
Badge
Logan skrev:

Mandagens pressemeddelelse ligger nok klar til at blive sendt ud :cool:

Hej Logan

Det tror jeg også at den gør. 👍
Stadig ingenting? :-(
De kommer tit med nyt om tirsdagen. Måske i morgen. Ellers gi'r jeg op :)
Lad os håbe ^^
Badge
Logan skrev:

De kommer tit med nyt om tirsdagen. Måske i morgen. Ellers gi'r jeg op :)

4real1337 skrev:

Lad os håbe ^^

Hej Logan og 4real1337

Jeg håber også at de udsender en pressemeddelelse vedrørende 1 Gigabit i morgen.
:cool:
Stadig ingenting? lol
Omdømme 3
Badge +1
Hej i tråden,

Vi er desværre ikke helt klar til at tilbyde Gigabredbånd endnu, men der bliver knoklet på det. Jeg lover dog at skrive omkring det herinde, når vi begynder at tilbyde det - så hold løbende øje med forum! :)

Vores kollegaer i TDC Group fortalte desuden forleden, at de nu har færdiggjort 25% af udrulningen. Så når det bliver muligt at bestille hos os, vil en rigtig stor del af vores kunder have mulighed for at få det. Vi glæder os! :)

God weekend,

Vh
Nikolaj
Badge
Nikolaj skrev:

Hej i tråden,

God weekend,

Vh
Nikolaj

Hej Nikolaj

Jeg glæder mig også vildt meget til at opgraderingen er fuldført. :)
Omdømme 1
Nikolaj skrev:

Hej i tråden,

God weekend,

Vh
Nikolaj

Men udrulningen af GPON ved it-releasen i uge 18 vil vel gøre det muligt for dem som har fiber?
Omdømme 4
Badge
Men ikke Coax endnu ?
Omdømme 1
mich skrev:

Men ikke Coax endnu ?

https://www.version2.dk/artikel/yousee-vil-levere-1-gigabit-internet-gennem-coax-nettet-i-2016-104614
Omdømme 4
Badge
"Ved udgangen af 2016"

Vi er i starten af 2. kvartal 2017
Omdømme 1
mich skrev:

"Ved udgangen af 2016"

Nemlig. Utilregneligheden er alt for stor når det kommer til datakommunikation, specielt TDC.
Men hvis du går op i det vil jeg anbefale dig at følge med på TDC Wholesale-siden.
Badge
Sp_rgsm_ler skrev:

mich skrev:

"Ved udgangen af 2016"

Nemlig. Utilregneligheden er alt for stor når det kommer til datakommunikation, specielt TDC.
Men hvis du går op i det vil jeg anbefale dig at følge med på TDC Wholesale-siden.

Her er linket til TDC Wholesale side, hvor man kan følge TDC´s netværksarbejde med mere:
https://wholesale.tdc.dk/wholesale/produkter/offentliggoerelser/Sider/nyheder.aspx
Omdømme 1
erikit skrev:

Sp_rgsm_ler skrev:

mich skrev:

"Ved udgangen af 2016"

Her er linket til TDC Wholesale side, hvor man kan følge TDC´s netværksarbejde med mere:
https://wholesale.tdc.dk/wholesale/produkter/offentliggoerelser/Sider/nyheder.aspx

Siden er dog rimelig restriktiv. For en bredere viden skal man være en del af wholesale. :/
Syntes også der er gået længe nu der må da snart ske noget med os med coax..
Omdømme 4
Badge
Så vi venter desværre stadig på at docsis3.1 udrulning starter.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)