Svar

Hvorfor virker mi 2,4 GHz ikke, hvorimod mit 5GHz virker ganske fint

Hej, jeg har et SageMCOM modem/router fra Yousee, og der er ud af det blå opstået et problem. Jeg kan nemlig ikke komme på med 2,4, hvorimod 5GHz virker ganske fint. Sommetider svarer routeren, at det er forkert password, og andre tider kan den komme på men med svag forbindelse, hvilket er underligt idet signalstyrken er -48dB. Jeg har prøvet at skifte kanaler uden det hjalp og jeg har genstartet alt mange gange også uden at det hjalp.

Er der nogen der har gode ideer?

mvh Thomas
icon

Bedste svar af Slangefar 7 januar 2019, 15:07

Routeren 3890 har det med at tabe 2,4 GHz. I starten hjælper en genstart eller nulstilling. Senere kan 2,4 GHz dø permanent. Så skal din router byttes ved at kontakte YouSee på 70 70 40 40. Vi er nu på vores anden 3890, som permanent har tabt 2,4 GHz.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Routeren 3890 har det med at tabe 2,4 GHz. I starten hjælper en genstart eller nulstilling. Senere kan 2,4 GHz dø permanent. Så skal din router byttes ved at kontakte YouSee på 70 70 40 40. Vi er nu på vores anden 3890, som permanent har tabt 2,4 GHz.
Tak, så må jeg have fat i dem. Den er nu ikke mere end et par måneder gammel.
Det var en drøj omgang at få overtalt Yousee til at skifte modemmet men det virker nu.
Igen tak for hjælpen
Same here.. the router was already not broadcasting 2.4 Ghz on the very first day of the contract.
Starting the painful procedure via helpdesk / restart / reset , but as i see i will end up in an endless router replacement loop with yousee.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)