Svar

Hvordan tilslutter man modemmet til et datastik

Jeg har netop modtaget et NetGear AC1600 modem og havde sådan glædet mig til at koble det til datastikket i min lejlighed. Men hvordan gør man det. Det står der intet om i manualen, og der er heller ingen overgangsstik, der passer.

icon

Bedste svar af Dieseldk 31 december 2014, 12:05

Det stik er til en adsl forbindelse på telefonnettet, det er ikke den vej Yousee levere sit signal så du kan ikke koble dit yousee modem på det stik.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Smider du ikke lige nogle billeder op af de forskellige stik? Så er det nemmere at hjælpe dig.

Modemmet kobles op til internettet via et coaxialkabel med omløber. Men jeg ville hellere koble det til et datastik, jeg har et andet sted i lejligheden. Jeg har taget et billede at dåsen i væggen.

Et almindeligt datakabel passer ikke ind i stikket. Og ydermerer mangler jeg en overgang til den coaxiale kabel.

Godt nytår

Peter

Det stik er til en adsl forbindelse på telefonnettet, det er ikke den vej Yousee levere sit signal så du kan ikke koble dit yousee modem på det stik.
Tak for svaret. Modemmet kører 45/9 via antennestikket, så det virker ok for nu. Jeg må så se mig om efter en udbyder, der kan levere signalet gennem mit data-stik. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)