Svar

hvordan resettes admin password på Sagem Fast 3890

hvordan resettes admin password på Sagem Fast 3890..formoder der skal laves et factory reset?
icon

Bedste svar af joern 24 juni 2017, 10:35

larsrikart skrev:

Jo tak men problemet er netop at jeg ikke kan logge ind :-)

I bunden af modem, er der i den ene side mærkater med stregkoder m. m. I den anden side er der en mærkat, hvor der står: Username: admin
Admin Password: (hos mig står der fire store bogstaver).

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
larsrikart skrev:

hvordan resettes admin password på Sagem Fast 3890..formoder der skal laves et factory reset?

Hvis ikke jeg husker helt forkert, kan du ændre det inde på dit modem.
Omdømme 7
Badge +7
larsrikart skrev:

I bunden af modem, er der i den ene side mærkater med stregkoder m. m. I den anden side er der en mærkat, hvor der står: Username: admin
Admin Password: (hos mig står der fire store bogstaver).
Det var præcis hvad jeg hade brug for - admin kodeord på etiketten - jeg havde ikke set at der var 2 etiketter i bunden(op langs siden). Der er iøvrigt en ikke afmærket reset knap i bunden af modem, men den fik jeg ikke brug for (skal holdes inde indtil kun power lysdiode lyser ifølge google)
Omdømme 5
Badge +5
Hej larsrikart

Tak for at melde tilbage! :)

Jeg har markeret joerns som bedste svar, da jeg kan forstå på dig at det hjalp dig videre :)

Det er rigtigt at Reset-knappen er noget camoufleret i bunden af modemmet.
Omdømme 7
Badge +6
Kasper skrev:

Jeg har markeret Radiomandens som bedste svar, da jeg kan forstå på dig at det hjalp dig videre :)
.

Hvordan kan du det.? Har ikke haft indlæg i denne tråd.
Omdømme 5
Badge +5
Hej Radiomanden

Ret skal altså også være ret! :D Du har mange gode løsninger, men denne skal da naturligvis tilskrives til joern! :) Tak hehe..

Jeg har lige tilrettet mit svar.

God dag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)