hvilken Yousee router til 80/30

Hej folkens.

Jeg har på nuværende tidspunkt en Netgear cg3000, og min hastighed er lige sat op fra 60/12 til 80/30 gratis. Min cg3000 passede fint til min tidligere hastighed og jeg kunne for det meste opnå trådløse hastigheder lige omkring de 60/12, lige som jeg jo betalte for. Nu vil jeg dog meget gerne opnå at kunne få det maksimale ud af min 80/30 forbindelse via trådløs, men jeg fik engang et svar af Yousee om at en Netgear cg3000 kun kunne opnå max 65 mbit i download via trådløs, hmm men hvad nu med deres Netgear cg3700, er det sådan at den godt kan opnå 80/30 via trådløs, og jeg så prøver at snakke med Yousee om at få tilsendt en sådan, jeg har hørt de sender Netgear cg3700 til nye kunder nu, eller skal jeg tænke i helt andre baner? Noget i stil med at koble en ekstra router til i bridge mode, eller hvad gør jeg? 

Hvordan ser jeg egentlig på en routers specifikationer om den kan opnå de trådløse hastigheder som jeg skriver om, altså i tilfælde af jeg beslutter mig for at kigge lidt på nettet?

Mange hilsner til alle på forum - sleep well

5 Kommentarer

Du skal købe Asus router den vil kunne klar den !!!!
Jeg har en Netgear CG3700 og den virker perfekt på min 80/30 linie. den trækker endda til tider over 90 ned

mvh
Martin
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg har købt en Asus N66U router, og så slået bridge mode til  i min Yousee Cisco EPC3925 router. Så yousee routeren bruges kun som modem til Asus routeren, og det virker super duper godt.

90/32 mbit her, 100% stabilt, så jeg klager ikke :)

Hej folkens..

Tak for jeres svar, jeg har været i kontakt med Yousee idag og de sender mig en nyere model router CG3700, så nu håber jeg det bliver løsningen på mine problemer..Hav en god uge allesammen

CG3700 er det værste møg ever - sæt din nuværende router i bridgemode og anskaf dig en RIGTIG router - evt. Asus som der bliver nævnt.

Eller Dlink DIR-868L er også god til prisen..

Har selv haft CG3700 og ja den virker til dels... Men alt for mange problemer med den, og der er flere der har klaget over den.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)