Spørgsmål

Hjælp til Sagemcom fast 3890

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hejsa nu håber jeg der er nogle herinde der kan hjælpe mig efter jeg har ringet til Yousee men ingen hjælp. Jeg har den her sagemcom router som jeg været inde og åbne porte osv fået fast ip fra yousee af har selv været inde og lave fast ip adresse også, så jeg kan spille online med mine kammerater det virker bare ikke jeg har også været i kontakt med Ubisoft support og de siger at det hele er som det skal være det drejer som om spillet The Crew 2 alle mine andre kammerater kan godt spille sammen osv uden problemer undtagen mig jeg har også prøvet DMZ virker heller ikke og ingen af dem har Yousee hvis det gør en forskel nu har jeg læst lidt herinde og set der har været en del problemer med den her router jeg ved så ikke om det er blevet fixet eller om der stadig er nogle problemer. Håber der er nogle der kan hjælpe med problemet.

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +7
Hej Pobj

Velkommen på YouSee forum :)

Jeg kan se, at du ikke har fået svar i tråden, så det må vi prøve at lave om på.

Umiddelbart, så skulle der ikke være problemer med, at dette skulle virke via Sagemcom3890 modemmet.

Får du nogen fejlbeskeder eller andet info, som du kan give til forummet og det brugere?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)