Svar

Hjælp.. !!!

Badge
Edge udvidelsen dags dato har sgu slettet min sikkethedspakke og intet problem at downloade igen men ak og ve da, har haft den i snart 10 år og aner ej hvad min abonnentsnøgle er eller hvor det står (har stadig det gamle materiale liggende)
Kan kun finde tekst om abonnements krav og lign. I de vedlagte paragraffer.
Hvor finder jeg den... !?
På forhånd mange tak 🤗
icon

Bedste svar af Jorn-Hansen 4 december 2017, 05:42

Hej, når du har logget ind på Mit Yousee , skulle du i venstre side få et Menu punkt der hedder Bredbånd, klik der og find Sikkerheds pakke info til højre ved at scrolle lidt ned, og klik på Info om Sikkerhedspakken, prøv om det virker...

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Du skulle kunne finde abonnementsnøglen til sikkerhedspakken på Mit YouSee under bredbånd
Badge
Tak for feedback men foruden mine kodeord, abonnement nr og pinkode finder jeg ikke andet!?
Omdømme 5
Badge +1
Hej, når du har logget ind på Mit Yousee , skulle du i venstre side få et Menu punkt der hedder Bredbånd, klik der og find Sikkerheds pakke info til højre ved at scrolle lidt ned, og klik på Info om Sikkerhedspakken, prøv om det virker...
Omdømme 5
Badge +1
Men er det 10 år siden du har haft brug for koden, findes den nok ikke mere...
Omdømme 5
Badge +5
Hej maltezer69

Jeg håber at du har fået det løst og det er rigtig som der skrives, at du skal kunne finde oplsyningerne på Mit YouSee. Så jeg har lige lavet en markering af bedste svar.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)