HEOS by Denon opsætning

Hej Forum,

Er der nogle der har erfaring med HEOS opsætning?

Der har ikke været nogle problemer med at få selve ampen på mit trådløse netværk.

Spotify connect virker også fint.

Men hver gang jeg går på heos på min android enhed bryder den ligesom ned for mit yousee bredbånd.

(Går ud fra routeren genstarter, der går et par minutter før jeg er på nettet igen.)

Jeg tænker derfor om det kunne konflikte med noget opsætning på routeren?

Eller om det måske ligger hos Denon?

Routeren er en Cisco EPC 3925

Hvis nogle har erfaring med ovenstående vil jeg meget gerne høre omkring det.

På forhånd tak,

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej jonasancher

Velkommen til YouSee Forum :D

Jeg håber at en bruger kan komme med et løsningsforslag på dit indlæg hurtigst muligt, hvis du ikke allerede har fået det til at virke. 

EPC 3925 er et modem, så måske du har en router siddende efterfølgende som du kan kigge på. 

/Kasper 

EPC3925 er hvad jeg har i hjemmet.
Yousee mener det er HEOS Appen der er problemet.
Det har jeg bare svært ved at se, da jeg ikke kan være den eneste der bruger android og HEOS.
Jeg må skifte den her EPC3925 ud med noget andet og se om det hjælper..
Hej

Jeg har også et Denon Heos anlæg, der driller.

Indtil 1. maj havde jeg TDC som net udbyder og havde ingen problemer med anlægget, men efter jeg er overgået til Yousee pr. 1 maj falder mine Denon Heos enheder konstant af netværket og jeg skal slukke/tænde for dem for at de forbinder igen. Derfor kan jeg få forbindelse via app'en på en iOS eller Android enhed.

Så jeg tænker om det er Yousee routeren der smider enheder af, pga time-out eller om om det er Heos produkterne der mister forbindelsen pga. timeout.

Jeg oplevede det bare ikke da jeg benyttede TDC's router.

Mvh.

Henrik Lauritsen 

Hej,
Efter jeg har skiftet router virker mit anlæg nu som det skal, så det er værd at prøve at skifte, også selvom Yousees udvidet support fortæller at det kun kan være HEOS den er galt med..
Hej  Jonas

Tak for dit svar.
Jeg vil prøve at få skiftet min Yousee router.

Mvh.

Henrik Lauritsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)