Hastighedsopgradering(er) på vej




:cool:

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Ja, der kom også en til mig i dag, stadig med bland selv.
Omdømme 2
Badge +1
Jeg modtog samme besked i dag.
Omdømme 4
Badge +5
Cool – ingen mail her endnu.. den kommer vel engang :$
Omdømme 3
Badge +1
Har også modtaget en mail i dag om at min hastighed vil blive opgraderet senest i midten af juni.
:cool:
Omdømme 3
Badge +1
Dette kunne måske også indikere at Yousee ændrer på bredbåndsporteføljen, så der er nye hastigheder at vælge imellem.
Hvad tænker i?

@Logan
Omdømme 3
Badge +1
Jeg har ikke fået mailen, så de er sikkert ikke glade for at have mig som kunde. Jeg siger også altid nej tak til deres forsøg på at sælge mobilabonnementer til mig.

Måske gælder det kun kunder, der er tilsluttet en opgraderet central?
Omdømme 7
Badge +6
Det er en opgradering der kommer til udvalgte kunder, så det er ikke til alle.
Badge
Sigvard skrev:

Jeg har ikke fået mailen, så de er sikkert ikke glade for at have mig som kunde. Jeg siger også altid nej tak til deres forsøg på at sælge mobilabonnementer til mig.

Måske gælder det kun kunder, der er tilsluttet en opgraderet central?



Jeg synes også at det er dårlig stil. Nu har jeg været trofast kunde siden drejetelefonen, og lagt en del penge i koncernen efterhånden; men jeg har heller ikke fået opgradering :(
Radiomanden skrev:

Det er en opgradering der kommer til udvalgte kunder, så det er ikke til alle.



Udvalgte kunder - hvad bliver det baseret på ?

Ved at YouSee er ved at opgradere i 2665/2620 området, vil det så også gælde os eller hvordan ? :)
Omdømme 7
Badge +6
Det var et svar på FB i sidste uge.
Omdømme 3
Badge +1
Morphy skrev:

Radiomanden skrev:

Det er en opgradering der kommer til udvalgte kunder, så det er ikke til alle.



Udvalgte kunder - hvad bliver det baseret på ?

Ved at YouSee er ved at opgradere i 2665/2620 området, vil det så også gælde os eller hvordan ? :)


Det er så hvad Yousee har svaret på et lignende spørgsmål på Facebook:


"Tak for din henvendelse.

Denne mail er sendt til nogle kunder og gælder kun udvalgte hastigheder i områder, hvor vi har mulig for at opgradere.

Jeg kan ikke på stående fod fortælle dig, hvorfor du ikke har modtaget mailen, men det er sandsynligvis fordi du enten har en anden hastighed eller bor et sted, hvor vi lige nu ikke har mulighed for at opgradere.

Sagt på en anden måde, så er vi selvfølgelig også rigtig glade for at have dig som kunde. :) :* "

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)