Hastighedsopgradering(er) på vej

:cool:

34 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Ja, der kom også en til mig i dag, stadig med bland selv.
Omdømme 3
Badge +1
Jeg modtog samme besked i dag.
Omdømme 4
Badge +5
Cool – ingen mail her endnu.. den kommer vel engang :$
Omdømme 3
Badge +1
Har også modtaget en mail i dag om at min hastighed vil blive opgraderet senest i midten af juni.
:cool:
Omdømme 3
Badge +1
Dette kunne måske også indikere at Yousee ændrer på bredbåndsporteføljen, så der er nye hastigheder at vælge imellem.
Hvad tænker i?

@Logan
Omdømme 4
Badge +1
Jeg har ikke fået mailen, så de er sikkert ikke glade for at have mig som kunde. Jeg siger også altid nej tak til deres forsøg på at sælge mobilabonnementer til mig.

Måske gælder det kun kunder, der er tilsluttet en opgraderet central?
Omdømme 7
Badge +6
Det er en opgradering der kommer til udvalgte kunder, så det er ikke til alle.
Badge
Sigvard skrev:

Jeg har ikke fået mailen, så de er sikkert ikke glade for at have mig som kunde. Jeg siger også altid nej tak til deres forsøg på at sælge mobilabonnementer til mig.

Måske gælder det kun kunder, der er tilsluttet en opgraderet central?

Jeg synes også at det er dårlig stil. Nu har jeg været trofast kunde siden drejetelefonen, og lagt en del penge i koncernen efterhånden; men jeg har heller ikke fået opgradering :(
Radiomanden skrev:

Udvalgte kunder - hvad bliver det baseret på ?

Ved at YouSee er ved at opgradere i 2665/2620 området, vil det så også gælde os eller hvordan ? :)
Omdømme 7
Badge +6
Det var et svar på FB i sidste uge.
Omdømme 4
Badge +1
Morphy skrev:

Radiomanden skrev:

Udvalgte kunder - hvad bliver det baseret på ?

Ved at YouSee er ved at opgradere i 2665/2620 området, vil det så også gælde os eller hvordan ? :)

Det er så hvad Yousee har svaret på et lignende spørgsmål på Facebook:

"Tak for din henvendelse.

Denne mail er sendt til nogle kunder og gælder kun udvalgte hastigheder i områder, hvor vi har mulig for at opgradere.

Jeg kan ikke på stående fod fortælle dig, hvorfor du ikke har modtaget mailen, men det er sandsynligvis fordi du enten har en anden hastighed eller bor et sted, hvor vi lige nu ikke har mulighed for at opgradere.

Sagt på en anden måde, så er vi selvfølgelig også rigtig glade for at have dig som kunde. :) :* "
Det har ikke noget at gøre med at i siger nej til deres mobilabonnementer for jeg siger også nej hver gang de prøver men jeg bliver også opgraderet i midten af juni til 400/60
Det er fint men vi har en 300 MBIT men en hastighedstest viser at I ligger langt under 100 MBIT så hvis I starter med at levere de vi betaler for ville det være mere end rigeligt....
Omdømme 1
pgrevy skrev:

Det er fint men vi har en 300 MBIT men en hastighedstest viser at I ligger langt under 100 MBIT så hvis I starter med at levere de vi betaler for ville det være mere end rigeligt....

Så har du/I jo tydeligvis et problem. Det kan være mange ting, som f.eks. din egen husinstallation eller et dårligt kabel i vejen i nærheden. Ring dog til YouSee og spørg hvad de kan måle?

Jeg har også 300/60 (får 400/60) og har ingen problemer.
Som du kan se 😫
Omdømme 7
Badge +7
Husker du at måle kablet?
Har din computer og router gigabit internet stik?
Har du brugt et kabel af minimum cat 5e katagori?
Sandsynligvis ikke når der bruges en mobiltelefon til at måle med.
Omdømme 5
Badge +4
@pgrevy Det er vigtigt at du ikke laver hastighedstest med en Mobiltelefon, eller anden enhed der er ikke tilsluttet med ledning. Det har noget at gøre med at WiFi ikke er den mest stabile form for kommunikation. F.eks. ændrer hastigheden sig alt efter hvor tæt du er på dit WiFi, og den varierer også efter hvilken enhed du tester med. F.eks. min mobil kommer ikke over 100 mbit, men min kammerats kommer over 400. Det samme gør sig gældende på PC fronten. Den ene PC har ikke over 100, og den anden er over 400. Det vel og mærke målt samme sted! Og derudover er min linje 1000/1000 (Det kan jeg KUN trække på en ledning, og jeg har IKKE YouSee som Internet leverandør). Moralen af denne historie er: Den eneste måde at se hvor hurtig en linje du har er at tilslutte en enhed DIREKTE til din router, med et kabel. Husk at stoppe alle andre enheder fra at tilgå nettet, Hvis der f.eks. er en der bruger Netflix, kan dette have indflydelse på din måling!. Desuden er WiFi MEGET afhængig af dine omgivelser f.eks. Babyalarmer, Blutooth, Trådløse højtalere, eller naboens WiFi osv. kan influere på WiFi signalet. Selv placeringen af din Router kan havde indflydelse (Den skal placeres frit fremme, og højt.) Så WiFi er den dårligste løsning til at få stabil forbindelse. Deværre er der nogen ting der kun har WiFi f.eks. Tablets, og telefoner.

-Brian
kæmper med en hastighed på 16/2, har spurgt om man kan pairbonde her nå jeg har 2 numre ind i huset, det kan ingen svare på - ender nok med at skifte til en udbyder der kan levere fiber:-(
Omdømme 7
Badge +6
trok skrev:

kæmper med en hastighed på 16/2, har spurgt om man kan pairbonde her nå jeg har 2 numre ind i huset, det kan ingen svare på - ender nok med at skifte til en udbyder der kan levere fiber:-(

Det må de jo kunne svare på hos kundeservice, men mit umiddelbare gæt om
pair bonding i dit tilfælde må være et nej, da begge linjer hos dig er optaget.
Så vidt jeg ved er kravet at den sekundære linje skal være ledig for pair bonding.
Det er den eks. pt. stadig hos mig fordi jeg overhovedet ikke har fastnet telefoni, så derfor får jeg etableret pair bonding Onsdag.

Fiber er eks. noget jeg 100% har fravalgt, selv om at det er oppe til afstemning blandt beboerne i området om etableringen af det. Grunden til det er simpelthen prisen for etableringen, for det har vi skutte råd til her i huset. Der er afgiften for etableringen af
pair bonding hos Yousee mærkbar billigere.
Omdømme 4
Badge +1
Er der så nogen, der har fået de nye hastigheder?
Omdømme 3
Badge +1
@Sigvard
Nej ikke endnu.
Det sker først i midten af juni.
De er lige blevet færdige med boksen lige udenfor hovedøren for 15 min siden.
Han fortalte mig at så var jeg klar til 1000 Mbit. :):):)
Ydermere er det et privat anlæg, Og det er boligforeningen der har bedt om at få det gjort.
Omdømme 3
Badge +1
Kan se de har opdateret min forbindelse (tidligere 300/60 Mbit) til 400/60 Mbit på Mit YouSee nu. Men forbindelsen måler stadig det samme når jeg tager en Speedtest. Går ud fra den egentlige opgradering først sker senere på måneden. :)
er opgraderet på central, men endnu ikke nogen nyheder om højere hastighed.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)