Spørgsmål

Har andre lige mistet Yousee Musik ifm. Bredbånds abonnement?


Jeg har haft Yousee bredbånd med sikkerhedspakke siden 100 var hurtigste hastighed. Der har altid været Yousee Musik med i abonnementet. Det er nok i 5-6 år.

I sidste uge fik jeg en mail fra Yousee, om at min sikkerhedspakke var opsagt, hvilket jeg ikke havde gjort. I samme forbindelse forsvandt mit Yousee Musik.

Da jeg spurgte Yousee kundeservice, hvorfor musik var forsvundet og min sikkerhedspakke var opsagt, fik jeg svarene, at opsigelsen var en fejl og at de ikke kunne se, at jeg nogensinde har haft musik - som i aldrig!!!

Så er spørgsmålet: Har andre oplevet dette og kender nogen evt. en løsning på at få Yousee Musik tilbage UDEN abonnement på tlf., som jeg indirekte har hos Yousee med både Telmore Play og Plenti Play.

Det betaler sig i øvrigt ikke at skrive på Trustpilot, for der fremgår det allerede ret tydeligt, at Yousee med 2 stjerner ud af 16.600 bedømmelser ikke er specielt dygtige til service.....

18 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Der kan kun fås Musik med et Mobil abonement, det er længe siden det ophørte på bredånd, kun dem med gamle bredbånd aftale har det.
Tak til Radiomanden.

Du har lige netop svaret, som jeg håbede "kun dem med gamle bredbånd aftale har det". Du vidste det.

Kundeservice ved det ikke.......

Tak.
Omdømme 7
Badge +9
Kan ikke huske hvornår der ophørte med at være musik med i bredbånd, men det er nogle år siden, derefter kom der C More med, det er så ligeledes ophørt, nu er det med sikkerheds pakke.
Dvs.: fået sikkerhedspakken og mistet musikken!!!....., men jeg havde sikkerhedspakken i forvejen og har haft det i lang tid.

Nå! Jeg må nok acceptere, at Yousee bare er bedst til bredbånd og at de ikke tror på kunden, samtidig med at kundeservicen er træls, ringe og dårlige.
Omdømme 7
Badge +9
Der ændres kun på abonnementet hvis man selv gør det, så har du haft et abonnement med musik og selv ændret det til et af de aktuelle, så mistes musik, og der fås sikkerheds pakke i stedet for.

Vi har netop også oplevet at miste vires adgang til Musik. Øv bæv - vi fik sat hastigheden i vejret og så forsvandt adgang til musik 😬

Omdømme 7
Badge +9

Det er grundet ændringen i abonnementet.

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 

Når der ændres i et abonnement fra ét produkt til et andet, så kan det også være fra én portefølje til en anden, hvilket kan medføre, at der mistes tjenester ved at skifte produkt. Dette kan være fordi man skifter fra en udfaset portefølje. 

Vi skal være gode til at informere om dette, men jeg vil også anbefale at spørge direkte ind til, hvad ændringer har af konsekvenser for de eksisterende tjenester der måtte haves.

Omdømme 7
Badge +9

Ja, det kan ikke hænge på jer hele tiden, man må da selv være aktiv i sådanne situationer, og ikke klynke og klage bagefter over at man ikke fik det og det at vide. Med andre ord, når man handler må man sætte sig ind i hvad handlen medfører, oplysninger derom findes.

Omdømme 7
Badge +9

For god ordens skyld, så vil jeg i hvert fald anbefale det😊 

F.eks.: 

Jeg har YouSee Musik med i mit bredbåndsabonnement nu - forsvindet det, hvis jeg ændrer i mit bredbåndsabonnement?

 

Hej @Kasper 

Vi har lige oplevet at Yousee Musik er forsvundet fra vores abonnement - uden at vi har foretaget os noget med at skifte abonnementer etc. 

Vi har åbenbart to konti hos jer; et med tv-boksen og et andet med mobil-abonnementer (hvor Musik åbenbart ligger nu)!

Musikken var tilknyttet det med tv-boksen, som har et login vi har brugt i årevis. Så, jeg har nu et familiemedlem som er pænt sur da alle hendes playlister lå der! 

Kan der gøres noget for at ‘sammenknytte’ de to abonnementer så adgangen til playlisterne kan genskabes ? 

Venligst 

@Kasper 

Hvad sker der, hvis man har musik med i sit internetabonnement og man installerer “mit yousee”-appen og accepterer betingelserne?

Betingelserne omtaler F-secure som betalt/medfølgende tjeneste. I mit abonnement medfølger musik, så hvis jeg trykker på “accepter”-knappen i app’en, forsvinder musik så?

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Fabbi 

Jeg kan godt forstå, at det er utilfredsstillende at miste playlister - og der er heldigvis en løsning på det! Jeg har derfor sendt dig en privatbesked, som du må gerne tage et kig på det. 

@Logan; der sker ikke ændringer på dit abonnement, blot ved at du accepterer vilkårene for appen - de vilkår, er blot vilkår for eksisterende portefølje. Så med andre ord, du mister ikke Musik ved at acceptere vilkårene. 

@Louise

Jeg er lige nødt til korrigere mit indlæg. I har jo to apps. Den app, jeg taler om her, er jeres “Mit Internet”-app, som bl.a. bruges til at styre 3890-modemmet. Der bliver lagt noget ekstra sikkerhed på, hvis man abonnerer på sikkerhedspakken. Vilkårene nævner, at man kan fravælge sikkerhedspakken mod nedslag i prisen.

Usikkerheden ligger så i, om I kan finde på at lade kunden (f.eks. mig) overgå til sikkerhedspakken, hvis man accepterer.

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Logan 

Jeg tvivler på at man ville gøre det sådan - det ville simpelthen skabe for stor en risiko for, at folk kommer til at lave en ændring ved en fejl. 

Jeg vil dog meget gerne lige undersøge det for en sikkerheds skyld - jeg vender tilbage! 😊 

Jeg tvivler som sådan også, men da I jo gør en stor indsats for at få kunderne væk fra musik (via internetabonnementet), så kan man aldrig vide. 🙂

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Logan 

Der sker ikke ændringer på dit abonnement, hvis du accepterer vilkårene i appen 😊

Ha’ en god dag. 

Indtil videre kan jeg fortsat logge ind på musik. 🙂

 

Mit modem har dog alligvel modtaget denne antivirus-adresseliste, selvom vilkårene siger, at det kræver sikkerhedspakken.

Besvar