Spørgsmål

Har andre lige mistet Yousee Musik ifm. Bredbånds abonnement?

Jeg har haft Yousee bredbånd med sikkerhedspakke siden 100 var hurtigste hastighed. Der har altid været Yousee Musik med i abonnementet. Det er nok i 5-6 år.

I sidste uge fik jeg en mail fra Yousee, om at min sikkerhedspakke var opsagt, hvilket jeg ikke havde gjort. I samme forbindelse forsvandt mit Yousee Musik.

Da jeg spurgte Yousee kundeservice, hvorfor musik var forsvundet og min sikkerhedspakke var opsagt, fik jeg svarene, at opsigelsen var en fejl og at de ikke kunne se, at jeg nogensinde har haft musik - som i aldrig!!!

Så er spørgsmålet: Har andre oplevet dette og kender nogen evt. en løsning på at få Yousee Musik tilbage UDEN abonnement på tlf., som jeg indirekte har hos Yousee med både Telmore Play og Plenti Play.

Det betaler sig i øvrigt ikke at skrive på Trustpilot, for der fremgår det allerede ret tydeligt, at Yousee med 2 stjerner ud af 16.600 bedømmelser ikke er specielt dygtige til service.....

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der kan kun fås Musik med et Mobil abonement, det er længe siden det ophørte på bredånd, kun dem med gamle bredbånd aftale har det.
Tak til Radiomanden.

Du har lige netop svaret, som jeg håbede "kun dem med gamle bredbånd aftale har det". Du vidste det.

Kundeservice ved det ikke.......

Tak.
Omdømme 7
Badge +6
Kan ikke huske hvornår der ophørte med at være musik med i bredbånd, men det er nogle år siden, derefter kom der C More med, det er så ligeledes ophørt, nu er det med sikkerheds pakke.
Dvs.: fået sikkerhedspakken og mistet musikken!!!....., men jeg havde sikkerhedspakken i forvejen og har haft det i lang tid.

Nå! Jeg må nok acceptere, at Yousee bare er bedst til bredbånd og at de ikke tror på kunden, samtidig med at kundeservicen er træls, ringe og dårlige.
Omdømme 7
Badge +6
Der ændres kun på abonnementet hvis man selv gør det, så har du haft et abonnement med musik og selv ændret det til et af de aktuelle, så mistes musik, og der fås sikkerheds pakke i stedet for.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)