Spørgsmål

Genstart af router hver 4 min i bridge mode

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej jeg har netop fået en sagem fast 3890 w ind af døren. Den skal i bridge mode med en netgear nighthawk bagved. Når sagem køre alene er der fin stabil forbindelse, men når jeg sætter den i bridge mode genstarter den hver 4 minut. Den når at oprette forbindelse til internettet. Nogle ideer?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
3890 har sikkert været ok fra Sagemcoms side, men YouSee har desværre endnu en gang omskrevet softwaren, så den passer dem. Det er ikke lykkedes YouSee, at levere noget ordentlig software på 3890 endnu, på trods af en enkelt YouSee fanboy kalder 3890 "det førende modem". Det er ganske enkelt en skandale, at vi skal udsættes for deres elendige software på 3890 så længe. Prøv at se i dette forum om alle de problemer, der har været, Det er næsten værre end de tåbelige Humax TV bokse udviklet som et "never ending beta program".

Først bør du slukke og tænde, så din 3890 router leder efter opdateringer og måske opdaterer. Har du nulstillet 3890 og slået wifi og UPnP fra inden du gik i "bridge mode"? (3890 med den nuværende software synes, at være meget aktiv selv i "bridge mode").
Står der noget interessant i modemmets log?
Har prøvet det åbenlyse, genstart, uden upnp, fra normal mode til bridge mode 1000 gange nu tror jeg. Ingenting i log.
Den gør det her i øjeblikket jeg har sat den i bridge DVS inden jeg kobler min egen router til også..
Omdømme 7
Badge +7
Hvilken version af software kører du med? Nyeste er FAST3890_TDC_50.10.19.T1 Har du ikke den vil YouSee forsøge at opdatere din router i det uendelige og genstarte. Vi havde en 3890, som ikke ville opdatere og den genstartede derfor ofte. Dog ikke så tit som du beskriver her.
Det er den samme, altså den nyeste version..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)