Svar

Fyldt mailboks


Hej.

Når man sender en mail til min yousee mailboks, får man flg. retur svar:

MTA: For mange mails i postkassen

Fejl:
Din mail er ikke blevet leveret, fordi modtageren har for mange mails i sin mailboks. Derfor sendes der automatisk en fejlmeddelelse til afsender, som gør opmærksom på at mailen ikke blev leveret.

Jeg har slettet mine mails i Outlook. Skal de slettes andre steder - og hvordan?

icon

Bedste svar af joern 21 August 2015, 17:40

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Scherg skrev:
Hej.

Når man sender en mail til min yousee mailboks, får man flg. retur svar:

MTA: For mange mails i postkassen

Fejl:
Din mail er ikke blevet leveret, fordi modtageren har for mange mails i sin mailboks. Derfor sendes der automatisk en fejlmeddelelse til afsender, som gør opmærksom på at mailen ikke blev leveret.

Jeg har slettet mine mails i Outlook. Skal de slettes andre steder - og hvordan?

Du skal gå ind på Webmail og logge ind. Du kan så slette nogle mails. Det er også muligt samme sted, at oprette en ny indbakke, hvor du kan flytte dine mails over i.

Omdømme 6
Badge +1
Scherg skrev:Jeg har slettet mine mails i Outlook. Skal de slettes andre steder - og hvordan?

Det nytter ikke noget at slette dine mails på din computer.  De skal slettes i YouSee's mailboks, for det er den der er fyldt op.

Du kan formentlig indstille dit mailprogram (Outlook) således, at når dine mails hentes i YouSee's mailboks, så slettes de der og findes derefter kun på din computer.

hvordan gør man det

Vilhelm skrev:
Scherg skrev:Jeg har slettet mine mails i Outlook. Skal de slettes andre steder - og hvordan?

Det nytter ikke noget at slette dine mails på din computer.  De skal slettes i YouSee's mailboks, for det er den der er fyldt op.

Du kan formentlig indstille dit mailprogram (Outlook) således, at når dine mails hentes i YouSee's mailboks, så slettes de der og findes derefter kun på din computer.

Badge

Super løsning når Web mail indbakke er fuld

mvh ernakha

Badge

Mit problem er hermed ordnet

mvh ernakha

Omdømme 1
Badge +3

@ernakha det er dejligt at læse det nu er ordnet. Sådan skal det være. 

Du må endelig skrive her igen, hvis du har flere spørgsmål.

Besvar