Spørgsmål

Fra et tv-stik til et andet

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej forum,
Jeg har for nyligt fået installeret et nyt tv-stik i lejligheden, men jeg har stadig mine gamle stik.
Jeg har kun fået et nyt stik installeret i min stue, og lige ved siden af har jeg stadig mit gamle hovedstik, som dog ikke har forbindelse udadtil længere. På et af mine værelser har jeg et andet tv stik, som burde være "loopet" sammen med mit gamle oprindelige stik.

Da teknikkeren satte det nye stik op sagde han at det var muligt at koble det nye stik ind på mit gamle hovedstik og det så vil give forbindelse til mit loopet stik på mit værelse. Er der nogle herinde der har en idé om hvordan man sætter dette op og hvad man skal bruge?

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der bruge ordet burde være i forbindelse, inden der gås videre med det, vil det være på sin plads at finde ud af om det forholder sig sådan.
Jeg forstår ikke første del af din sætning
Omdømme 7
Badge +7
Er der forbindelse eller er der ikke.? Burde være er jo ikke en konstatering af at der er.
Det gamle hovedstik er jo koblet fra, så jeg kan ikke vide om der er forbindelse før jeg somehow kobler det nye stik på med det gamle hovedstik
Omdømme 7
Badge +7
Det man man måle sig frem til, e.v.t med et batteri og en pære.
Har du et link til en guide eller noget? Hvordan vil den måle det hvis der ikke er noget der bliver sendt igennem ledningen lige pt?
Omdømme 7
Badge +7
Det kan gøres på den måde jeg skrev i forrige indlæg.
Du har ikke rigtigt givet en forklaring i det forrige indlæg? Har ikke lige styr på hvordan jeg kan benytte et batteri og en pære og vupti så kan jeg se om det dur?
Omdømme 7
Badge +7
Batteri/strømkilde i denne ende af kablet, pære i den anden ende, lyser pæren, så er der gennemgang.
Vær opmærksom på at vægdåsen til det gamle udtag sikkert er en Sløjfe dåse, er det tilfældet, skal testen gøres direkte på kablet, da der så ikke vil være gennemgang i udtaget.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)