Svar

Foreningsmail - problemer med både webmail og opsætning på Android smartph

Jeg har haft vanskeligheder med at få overført en foreningsmail ifm Yousee overtog bredbåndsleverencen for min antenneforening. Jeg fik manuel hjælp fra support, der opsatte foreningsmailen. Derefter fungerede den i 14 dage og forsvandt pludselig. Ny kontakt til support fik den op at køre igen. Men jeg kan ikke tilgå mail fra webmail og jeg kan heller ikke på mailen til at fungere når jeg opsætter på smartphone med brug af Youese vejledning for foreningsmail. Er der nogen med tilsvarende problemer..og gerne løsninger?

icon

Bedste svar af Thorslund 8 december 2014, 08:07

Tak for svar.  Jeg har flere gange tidligere skiftet leverandør som såkaldt foreningskunde og derfor kunnet overføre mailadresse. En service Yousee også tilbyder. 

Det er nu lykkedes Yousee at få selve basisfuntktionen for den overførte mail til at fungere, men der er stadigt ikke adgang til webmai og opsætning på smartphone er også defekt.

Jeg har efter 1 mdr forsøg og venlige forsøg på hjælp fra  support hos Yousee, opgivet den hidtidige mailadresse (SUK!l).

I stedet har jeg skiftet til Youmail.

En løsning...men jo ikke tilfredsstilende ift hvad Yousee tilbyder at kunne levere. 

Se original

5 Kommentarer

Hej

Man plejer altså ikke at kunne overføre en mailadresse fra en udbyder til en anden, men om der er andre regler for en foreningsmail, ved jeg ikke. Hvad siger din antenneforening? og hvad er din mailadresse efter snabel a.   Tegnene før snabel-a skal du camoflere som jeg gør her med min. xxxx@youmail.dk. 

Tak for svar.  Jeg har flere gange tidligere skiftet leverandør som såkaldt foreningskunde og derfor kunnet overføre mailadresse. En service Yousee også tilbyder. 

Det er nu lykkedes Yousee at få selve basisfuntktionen for den overførte mail til at fungere, men der er stadigt ikke adgang til webmai og opsætning på smartphone er også defekt.

Jeg har efter 1 mdr forsøg og venlige forsøg på hjælp fra  support hos Yousee, opgivet den hidtidige mailadresse (SUK!l).

I stedet har jeg skiftet til Youmail.

En løsning...men jo ikke tilfredsstilende ift hvad Yousee tilbyder at kunne levere. 

har og så ploblemer med opsætning af forening mail sel om jeg bruger den tråd der står på yosse hjemme side om opsetning af forenings mail kan jeg ikke modtage mail 

Hej ghl
Torslunde har markeret sin tråd som løst, og det er jo ikke sikkert at det er samme problem, som du har.?

Jeg er stadig i tvivl om det kan lade sig gøre at overflytte et domæne fra en anden udbyder til Yousee's server og umiddelbart ser det ud til at er grunden til Torslund's problemer, men jeg ved det ikke, da der ikke skrives noget om det..

Du bør oprette en tråd for dig selv, så også du får mulighed for at klikke på accepteret som løst tråd, (hvis nogen altså kan hjælpe dig). Jo flere problemer der bliver markeret som løste, jo mere er det med til at hjælpe andre brugere til HURTIGT at finde frem en løsning på deres problemer.  Det er nemlig svært at finde gode svar på andres problemer i en tråd der allerede er markeret som løste.

Hvis dette svar ikke er nok, bør du derfor oprette en ny tråd, hvor du forsøger at skrive lidt mere udførligt hvilket problem du har og hvad du evt. har prøvet.

yousee webmail fungerer ikke.

Website er ikke tilgængelig - og har ikke været det på 3. døgn.

Har kontaktet Yousee pr. telefon - angiver at der er noget rep.arbejde.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)