Svar

Forbrugsoversigt er blank

Hvorfor kan jeg ikke se mit bredbåndforbrug?

[img]106i889049E8782294BB.png[/img]

icon

Bedste svar af Emil 20 januar 2015, 23:11

Den besked jeg fik fra udvidet support var at de på nogle centraler/servere deaktiverede forbrugsoversigten for at have bedre performance, og at det ikke var noget der ville betyde noget for kunden.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Den besked jeg fik fra udvidet support var at de på nogle centraler/servere deaktiverede forbrugsoversigten for at have bedre performance, og at det ikke var noget der ville betyde noget for kunden.

Tak for info, jeg er nu ikke bekymret for forbruget da jeg har den 100/20MB så har masser af plads, var bare interesseret i at se hvor højt det egentlig var.

Emil skrev:

Nævnte Yousee noget om, hvordan man så som kunde kan vide,
at man ikke overskrider ens forbrugsgrænse?

Ved overskridelse, kan Yousee jf. deres forbrugsvilkår lukke ens internetforbindelse - men det har man jo svært ved at se hvis forbrugsoversigten er deaktiveret af dem?

Er man så fritaget for forbrugsgrænse?

Mvh. Jesper.

Omdømme 2

Badge +3
Hvis jeg husker rigtigt, så holder de stadig øje, men det er ikke sådan at de bare lukker.

Så skulle forbrugsgrænserne være fjernet helt fra alle Yousee's forbindelser.

Dog står grænserne stadigt inde på "min side" på Yousee, og der måles fortsat forbrug.

/Jesper

Omdømme 2

Badge +3
Der sker jo heller ikke noget ved at de stadig måler forbrug :D

Mit forbrug i marts var på knap 21 GB. Jeg er selv overrasket over, at jeg bruger så lidt. :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)