Forbindelsen ryger konstant?

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej.

Jeg bruger Netgear modemmet til at smide forbindelsen videre til min timecapsule, og det har virker perfekt indtil i fredags. Nu sker der det, at forbindelsen ryger konstant på alle mine enheder. Og så popper der bare en skærm op hvor jeg lige skal aktivere min Yousee konto igen, og så tæller den ned fre ca 500 sekunder. Dog når den aldrig ret langt, før forbindelsen er oprettet igen. Men det er forbandet irreterende, og jeg kan intet på nettet da forbindelsen ryger konstant. Netgear står som NAT ikke markeret, dvs i "bridge mode" så hvorfor banan bliver den ved med at ville behandle mig som en ny kunde der er på nettet for første gang?

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Legion

Velkommen til vores forum.

Dette er et bruger til bruger forum, men da ingen har givet et svar, så vælger jeg lige at komme med et forslag :)

Det lyder for mig som om der er sket en ændring på din Apple router, vi har en vejledning til hvordan den skal være sat op, du kan se den her.

Står alt rigtigt, så vil jeg anbefale dig at resete den og lave opsætningen igen, da den fejl oftest sker når Apple routeren slår over og fungere som switch i stedet for en router.

Bare som lidt reklame, så står denne guide også under vores tråd Fejlretning / Nyttige links / Gode råd :)

/Kevin

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P