Fjernelse af enheder fra Netgear C6250

• abp
  • Deltager
  • 8 kommentarer
Hej

Når jeg er logget ind i min Netgear C6250, kan jeg under "Network maps" se de enheder, som er koblet til min router.

1. Kan jeg fjerne nogle af disse enheder via selve routeren, ud over selvfølgelig at slukke for enhederne, hvis ja, hvordan gøres dette så?

2. Hvor lang tid bliver oplysninger om de tilsluttede enheder gemt i routeren, efter at en given enhed ikke længere har forbindelse?

Jeg har prøvet at opdatere kortet over de tilsluttede enheder, men selv om enhederne ikke længere har forbindelse, vises de tilsyneladende stadig.

På forhånd tak for eventuelle svar.

/ Anders

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Det er ikke nødvendigt at fjerne dem, det sker af sig selv at de timer ud og forsvinder som du også er inde på. På min Asus N66U router sker det samme, at jeg kan se enheder som har været logget på min WiFI net. Men jeg mener ikke det betyder noget, ud over du kan se dem.

Hej igen, og tak for svaret.

bare helt ok.

Hvis der er nogle, som ligger inde med om jeg manuelt kan fjerne enheder fra "Network map", eller hvor længe at gamle enheder vises vil jeg blive glad.

På forhånd mange tak for hjælpen.

/ Anders

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

abp skrev:Hvis der er nogle, som ligger inde med om jeg manuelt kan fjerne enheder fra "Network map", eller hvor længe at gamle enheder vises vil jeg blive glad.

Nu har jeg ikke selv et Netgear C6250 modem, men jeg vil tro at de ligger der så længde de har en DHCP lease. Så det kommer nok an på lease time.

Men der er ingen grund til at fjerne dem, eller bekymre sig om at de fremgår på network mappet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)