Svar

Firmware version?

Kan man få oplyst hvad seneste firmware version til Sagemcom 3890 er ?
Telefonisk support sagde at jeg ikke havde den seneste, men kunne alligevel ikke oplyse hvad seneste versionsnummer er. Er det at finde nogen steder for at bekræfte at modemmet er opdateret ?
icon

Bedste svar af Kasper 24 oktober 2017, 15:44

Hej amewsaj

Velkommen på YouSee Forum! :)

Seneste firmware på Sagemcom3890 er: 50.9.7.T13

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej amewsaj

Velkommen på YouSee Forum! :)

Seneste firmware på Sagemcom3890 er: 50.9.7.T13
Perfekt - kort og konkret, og så kan jeg bekræfte at modemmet er fuldt opdateret.
Undrer mig så noget at supporten påstår noget andet, uden at kunne svare på hvilken der er nyest.

Hvordan kan det være at du nemt kan svare på det, når 5 forskellige support medarbejdere, inkl. udvidet support samt en tekniker ikke kan, og ikke aner hvem de skal henvise til ?

Er WPA2-hullet lukket i den opdatering, eller er det fortsat på vej? (har set den anden tråd).
Har modtaget modemmet for nyligt så ved ikke hvornår versionen er fra :)
Omdømme 5
Badge +5
Hej igen

Jeg beklager at du ikke fik det svar du skulle bruge ved supporten, og jeg tager din feedback med tilbage herfra.

I forhold til WPA2-sagen, har du så set mit svar i denne tråd? :)
Ja, den har jeg set - var bare usikker på om der var sket noget siden dit sidste svar, men det kan jeg så regne ud der ikke er :)
Omdømme 5
Badge +5
Hej igen

Nej, der er er ikke noget nyt derudover. Jeg har også har lagt et link ind til vores udmelding på siden, som du kan holde øje med hvis det er :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)