Svar

Får ikke helt 300mbit

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej

Når jeg laver forskelllige hastighedstests får jeg "kun" 275 ned og 60 up.

Upload er helt som det skal være, men hvis det er muligt at få de sidste 25mbit ned, vil jeg jo meget gerne det.

Jeg har lavet test forskellige tidspunkter af døgnet og hastigheden ligger stabilt på 275/60.

Jeg har et Netgear CG3000 modem.

Kører kablet 1Gbit netværk og hastighed mellem mine enheder kan sagtens overstige 300mbit, så det er ikke det interne netværk der er problemer med.

Venlig hilsen

Henrik

Kundenummer: 604179212

icon

Bedste svar af Logan 8 januar 2016, 11:47

Du skal have et nyere modem. Det sker som regel automatisk, men det kan glippe. Kig forbi deres facebookside.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du skal være glad for din hastighed er så høj over døgnet med så hurtig en download. Når vi kommer op i de høje hastigheder, vil der være forsinkelser i netkort, router og hvad man ellers møder fra punkt a til b.

Du skal have et nyere modem. Det sker som regel automatisk, men det kan glippe. Kig forbi deres facebookside.
Yousee sender et nyt modem, så må vi se om det hjælper.

Det gør det sandsynligvis. Flere har prøvet 300 Mbit med CG3000, og det kan bare ikke helt følge med.

Nå.. Modtog et modem magen til det jeg havde i forvejen. :@

Men nu skulle det rigtige være på vej.

Så går der nok 3 dage mere inden jeg har det nye, for posten kommer jo altid når man ikke er hjemme.

Så fik jeg mit nye modem sat til. Netgear C6250.

Nu er hastigheden på 341mbit, noget bedre end de 275 jeg kunne komme op på før :D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)