Spørgsmål

Er vejledningen om aktivering af separat router korrekt

Jeg har lige været igennem at skulle aktivere en ny separat router. Jeg kører bridgemode. Den tidligere router har fungeret med bridgemode.

Som jeg læser vejledningen på nettet, så skal jeg sætte Yousees router/modem i bridgemode, og så derefter gå til aktiveringsportalen på nettet. Det gjorde jeg, men jeg kunne ikke aktivere. Jeg havde aktiveringsboksen fra https://aktiver.mitwifi.dk på skærmen, men der skete ikke noget, da jeg indtastede mit kundenummer og aktiveringskode. Jeg havde på det tidspunkt kun et internt IP nummer til Yousee's net.

Jeg havde samme type problem, da jeg for to år siden skulle kobles på Yousee's net med en separat router.

Jeg fik til sidst support til at indtaste MAC adressen på for min nye router, men vil gerne en anden gang selv kunne gøre det.

Er der nogen, der kan sige om jeg skulle have gjort noget andet for selv at aktivere, eller er der en fejl i Yousee's system til selvaktivering af separat router - eller noget helt andet ????

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +2
Jeg havde et andet problem, hvor mac adressen på min YouSee router ikke blev registreret i systemet og så fik jeg ikke en ip-adresse på mit eget udstyr.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)