Spørgsmål

Er det muligt at slukke lamperne på sagem 3890

Jeg kan ikke finde et sted hvor man kan slukke for de meget kraftige grønne lamper på mit modem. Er det virkeligt ikke muligt?

Vh.
Jens

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du har en mulighed:
Sæt noget over lamperne.
Omdømme 7
Badge +7
Vi har vendt routeren, så lamperne lyser ind i en væg.
Omdømme 7
Badge +6
Ja, det er en simpel ting om placering, det burde være nemt at løse.
Jeg må så sige at det er den første router jeg har haft hvor det ikke er muligt i softwaren. :(
Jeg åbnede min (da den er svær at tape over, pga der os kommer lys op af toppen) og sat elektriker tape over alle LEDs, (kæft der er mange).. Super ringe, man ik kan slukke dem via software
Omdømme 7
Badge +6
Hvordan vil du så kunne holde øje med dens status når indikatorene ikke kan ses.? Det er da ingen god ide. Det er da godt at kunne se den kører som den skal.
Jeg kan logge ind og se hvad jeg skal se :) men ja, det er ik en optimal løsning, men det er åbenbart ik en prioritet fra yousee, skidt pyt med højere strømforbrug og lysgener =D
Omdømme 7
Badge +6
Det er da en måde, men at kunne se det direkte er langt hurtigere, og så meget lyser den heller ikke, Har den 2 M oppe på en reol, det ligger man ikke mærke til, med mindre man ser efter.
Prøv du at sove med den i dit soveværelse, det er det vildeste lysshow.. Hele rummet er jo grønt, når alt lys er slukket.. Også krydret med gule / grønne blinkende lamper på bagsiden ..
Omdømme 7
Badge +6
Så dumt et sted står den ikke, det ville heller ikke være optimalt.
Nej, men nu det ik ligefrem mig der har dikteret hvor min COAX indgang er .. Det er lavet for rigtig mange år siden jo
Omdømme 7
Badge +6
Den kan da flyttes, har 10 M kabel på min, så den står Centralt, og ikke hvor vægudtaget er monteret for 40 år siden.
Ville hellere ikke have noget imod en funktion at slukke lysene, da de er ikke nødvendige uden så noget er galt med forbindelsen. Så kunne de bare tænde ved fejl istedet eller muligheden at vælge denne løsning
Omdømme 7
Badge +4
Nu skal jeg ikke kunne udtale mig om de routere der anvendes til coax, men jeg kan da forestille mig at de også har en power knap lige som der er på siden af min Homebox.
Så er det jo bare at slukke for routeren om natten hvis lyset fra de LED lamper på routeren forstyrrer ens nattesøvn.
Omdømme 4
Badge +1
Man kan da slukke en af lamperne: Den for wifi.

Men ja, lamperne på meget it udstyr er godt nok irriterende. Man behøver ikke nødvendigvis kunne se dem på 200 meters afstand

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)