Er ALLE porte blevet lukket? ??

• Udforsker
  • 21 kommentarer
Jeg kan slet ikke komme i kontakt med nogen af de porte jeg har åbnet. Både på YouSee modem og endda min egen router!?!?!?

Jeg har prøvet ALT - Reset modems - alt - men ligemeget hvilken port jeg åbner for , og portforwarder til min bærbar, så er alt bare lukket ned.. !?

2 Kommentarer

ja det ville jeg også gerne vide siden jeg prøvaer at lave en server i et spil som hedder ARK Survial Evolved så mig og en af mine venner kan joine men de 2 porte som jeg har problemer med er 27015 og 7777 siden det er dem jeg skal bruge og har en dir-810L router som er en d-link router og modem netgear C6250 og har prøvet og port forward begger porte og når jeg bruger open port check tool som er fra denne hjemme side http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/ så siger den at portende er lukket så nogle ide om hvordan det bliver fikset men når jeg bruger 27015 til et andet spil som hedder unturned og et andet som hedder garry's mod så virker det fint men den virker bare ikke på ARK Survival Evolvedhar gjort alt rigtig men virker ikke er det fordi de porte er lukket

Hej

Jeg har lige modtaget mit ny modem i går. C6250 og jeg har åbnet for porte som fungere upåklageligt.

Under portforwarding skal I vælge service type; Port Forwarding og nedenunder skal " Always" være hakket af gem bagefter..

Der er intet problem hos mig..

Sige til hvis der er andre ting jeg kan være behjælplige med.

Mvh

Engin

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)