Svar

email konto fra yousee.dk

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej yousee forum.

Jeg har en email konto hos yousee (@webspeed.dk).

Denne adresse kan jeg bruge på op til flere platforme i hjemmet (2 bærbare pc´er og en Iphone).

Da det er mit navn (herren i huset) som betaler for abonnementet hos yousee, virker det også som om at jeg har administrator rettigheder over den anden pc i hjemmet (min kones). For hver gang jeg sletter en email på min pc, så slettes den også på min kones.

Er der en måde vi kan undgå dette, f.eks. ved at ændre nogle navne/oplysninger i opsætningen af mail-konto på min kones pc.

Venlig hilsen David Simonsen, på vegne af mine forældre. 

icon

Bedste svar af joern 9 juni 2016, 22:25

joern skrev:

Radiomanden skrev:
Hvis det er samme E Mail konto, så vil der slettes på alle enheder med den konto, det undgås ved at have seperat konto, som YS også tilbyder. Der kan vist haves op til 5 konti.

Det er en tilsnigelse. Man kan få 5 forskellige mailadresser, men på samme konto. Min hustru har sin egen mailadresse og jeg har to. Alle tre er på min konto.

Mener i øvrigt, at man kan stille sit mailprogram således, at en sletning på PC'en ikke betyder, at de slettede mails slettes hos YouSee.

Prøver lige at slette en mail på min PC og ser om samme mail også slettes på den bærebare. Vender tilbage.

Så har jeg slettet en mail på min stationære PC, men den er fortsat på min bærebare. Bruger Outlook.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis det er samme E Mail konto, så vil der slettes på alle enheder med den konto, det undgås ved at have seperat konto, som YS også tilbyder. Der kan vist haves op til 5 konti.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Radiomanden skrev:

Det er en tilsnigelse. Man kan få 5 forskellige mailadresser, men på samme konto. Min hustru har sin egen mailadresse og jeg har to. Alle tre er på min konto.

Mener i øvrigt, at man kan stille sit mailprogram således, at en sletning på PC'en ikke betyder, at de slettede mails slettes hos YouSee.

Prøver lige at slette en mail på min PC og ser om samme mail også slettes på den bærebare. Vender tilbage.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

joern skrev:

Radiomanden skrev:

Så har jeg slettet en mail på min stationære PC, men den er fortsat på min bærebare. Bruger Outlook.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)