Dynamisk ip skifte ved routers macadresse

Hejsa allesammen.

Det er lykkes mig at skifte min IP-adresse 2 gange ved at ændre gateway mac-adressen til en opdigtet og så tilbage igen til default igen (Via routeren).

Mit problem er at hostname ikke ændres, og hvis jeg slår min nye ip op kan jeg finde frem til den gamle ip adresse jeg har haft altså der er en forbindelse til alle de ip'er.. Jeg vil gerne have en helt ny anonym ip adresse og hostname der ikke kan relateres til nogen tidligere eller findes en forbindelse imellem.

Jeg har nu prøvet at ændre min mac-adresse og beholdt den og derved få tildelt endnu en ny ip adresse men når jeg så går på nettet kommer aktiver.mitwifi.dk/ op og den konfigurerer mit netværk og jeg får automatisk tildelt den gamle ip igen? Hvorfor?

Hvordan skal jeg gøre præcist for at få tildelt en ny ip-adresse med nyt hostname og er det yousee der begrænser mig fra at gøre dette ved deres aktiverings side? Mvh Chris

1 Kommentar

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Lease time er mig bekendt 72 timer på IP adressen, og skifter du ikke MAC adresse (f.eks. med en anden router eller holder routeren slukket i mindst 72 timer) vil du beholde den gamle IP adresse som fast adresse.

Hvis du med host navn mener reverse lookup af din IP adresse er der vist ikke meget at gøre, da den er meget fast på dig. Du kunne jo prøve at ringe til support, og se hvad de kan gøre for dig.

Hvad er egentligt dit problem, siden du vil skifte begge dele ? Har du nu igen spammet for meget ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)