Spørgsmål

Docsis3.1

• c3s
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Hej Yousee
er der snart muligt at få 1gbit internet i Odense SV ? syntes at i halter meget bagefter hvad i havde lovede os herude , det blev lovet til udgangen af 2017 men det overholdte i så heller ikke syntes ikke ligefrem at i behandler os særlig godt....

Mvh Klaus

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det kan der ikke svares på her på forummet, vi brugere har ikke indsigt i det.
Det seneste rygte siger, at ombygningen er færdig omkring juni. Så inden juni. :)

Hvis du er koblet på et foreningsejet anlæg, så er alle datoer/år dog i spil. :@
Der er så stadigvæk ikke sket noget vi har stadigvæk 300mbit som det største jeg kunne godt tænke mig at vide hvad grunden til at vi ikke har fået 1gbit var men det må jo desvære være for svært for yousee support at finde ud af siden vi stadigvæk intet har hørt efter 1år og vores formand i foreningen ved ikke men henviser til yousee så det er lidt gaaaaabbbbb
De har fortalt, at alle TDC-ejede anlæg var klar i november sidste år. Vores forening ejer selv anlægget, så vi er heller ikke blevet opgraderet. Jeg har endnu ikke hørt om nogen opgraderingsaftale.
Hvis det er tilfældet hvorfor kan man så ikke få hiper gennem kabel nettet ???? hvorfor kan det kun bruges af yousee hvis vi selv ejer nettet bør nettet være åben for alle kabel udbydere og ikke kun yousee
Hej. Er der nogle som kan fortælle mig hvornår man kan få 1000/500. i 2300 København S.
Eller Docsis 3.1 vores anlæg er bygget om, men intet er sket fra Yousee's side.
Når man ringer til dem, får man ikke noget svar?
Omdømme 4
Badge +1
Jeg bor i 2300 København S og har kunne bestille Docsis 3.1 forbindelser siden november 2018. Jeg mener, at anlægget i ejendommen blev opgraderet i maj 2018, hvor der også blev lagt fiber ind, så der gik ca 6 måneder før de nye hastigheder kunne bestilles. 5 minutter herfra har man kunne få de nye hastigheder i mere end et år.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)