DNS nede igen

Omdømme 4
Badge +2
  • Guide
  • 109 kommentarer
Så var der lige et udfald på 5-10 minutter på yousee DNS. Et hurtigt skift til en anden dns hjalp.
Problemet er afhjulpet yousee DNS er oppe igen
Får vi det vi betaler for?

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Hej nuber2

Hvorfor ikke lade din DNS blive på en anden DNS? Hvorfor skifte tilbage til Yousee's DNS igen?
Jeg har før brugt Googles (8.8.8.8 og 8.8.4.4) Men fandt en dansk censureret DNS, ligesom Googles også er ucensueret, her: https://blog.uncensoreddns.org/about/

-Brian
Omdømme 1
Badge
Jeg vil også anbefale Censurfridns.dk, har brugt dem i rigtig mange år. 91.239.100.100 og 89.233.43.71
Latencyen er væsentligt bedre end Google Public DNS, og der er ingen grund til at fodre Google med mere personlig data end højst nødvendigt. :)
Omdømme 5
Badge +4
Opdagede lige en fejl i mit indlæg... (kan ikke rette det mere). Der skulle selvfølgelig stå jeg fandt en dansk Ucensureret DNS, og ikke som jeg skrev Censureret.

-Brian
Omdømme 4
Badge +2
Hej Brian
Jeg er nød til at anvende yousee dns på idm nogle af mine computere, da jeg servicerer en del ældre, for hvem det er utænkeligt ikke at anvende udstyret "out of the box". Jeg ønsker derfor at kunne se status før yousee opdaterer den :-)
Ellers bruger jeg googles public dns, unlocator og her senest er jeg begyndt at anvende 1.1.1.1 (en cloudflare ting).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)