Diverse problemer med Twitch det sidste stykke tid

• Deltager
  • 4 kommentarer
Jeg bruger Twitch.tv på daglig basis og har egentlig ikke haft de store problemer siden jeg fik mit YouSee internet for snart et halv år siden. Men den seneste uges tid, måske lidt mindre, har Twitch virkelig været irriterende.

Chatten bliver ved med at bare ... stoppe. En ren timeout, som ses på alle enheder forbundet til mit internet, selv iPad appen. Så får jeg en konstant "Welcome to the chat room!" som om jeg reconnecter. Streamen i sig selv har også en tendens med at bare smide kvaliteten en kort overgang, som om den laver et reconnect.

Har prøvet en ren installation af Windows, ændre DNS, flere forskellige browser og enheder, selv et komplet reset af udstyret, men lige lidt hjælper det.

Fandt et indlæg hvor en person længere nede, nævner lignende problemer med det samme modem, hvilket bekymre mig lidt; https://forum.yousee.dk/udstyr-og-andet-40/en-lille-tjeneste-til-dem-med-et-sagemcom-3890-99896

"Med streaming tjenester oplever jeg udfald i streams, således at jeg ikke kan se en live stream på f.eks. twitch tv i ordentlig kvalitet uden at opleve at den ofte skal bruge nogle sekunder på buffering, og også at diverse chats på f.eks. twitch og andre sider har en tendens til også at blive timed out."

Nogen der har oplevet lignende problemer eller endnu bedre, har en mulig løsning? Er ved at blive godt gammeldaws irriteret.

2 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +2
Hej Sethos

Jeg kan se, at du ikke har modtaget et svar, det laver jeg lige om på.

Jeg kan se, at du ikke er den eneste der oplever det på internationalt plan. Der er flere og det ser ikke ud til at det har noget at gøre med vores forbindelse.

Du kan f.eks også læse lidt om det her på reddit:
https://www.reddit.com/r/Twitch/comments/4u6hxs/welcome_to_the_chat_room_bug/

Özcan
YouSee Forum Team
Hej Ozcan,

Tak for dit svar. Kan bestemt ikke udelukke det er fra deres side problemet ligger, så jeg vil undersøge det nærmere om der er flere med identiske problemer. Dog har jeg nu skiftet over til mit eget udstyr via bridge og har ikke oplevet problemet siden. Så jeg ser det umiddelbart som 'løst', men tak igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)