Svar

Der er øjeblikket problemer med at logge på Mit YouSee vi anbefaler at du prøver igen lidt senere.

• CMH
  • Deltager
  • 4 kommentarer
Davs derude!

I emne feltet står der, den besked jeg har modtaget de sidste 2 dage, når jeg har forsøgt at logge ind på MitYousee. Jeg kan ikke se på hjemmesiden eller forummet, om der er andre med lignende problem eller om yousee skulle have annonceret noget "downtime" for nogle servere i forbindelse med vedligeholdelse.

Er jeg den eneste som har problemer med at logge ind? Og er der evt nogle af jer herinde, som kender til dette? Det begynder at være frustrerende ikke at kunne få betalt sin regning.

Mvh. Christian

icon

Bedste svar af joern 4 september 2015, 15:05

Så er det nok bedst, at du kontakter Support på 7070 4040.

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

CMH skrev:
Davs derude!

I emne feltet står der, den besked jeg har modtaget de sidste 2 dage, når jeg har forsøgt at logge ind på MitYousee. Jeg kan ikke se på hjemmesiden eller forummet, om der er andre med lignende problem eller om yousee skulle have annonceret noget "downtime" for nogle servere i forbindelse med vedligeholdelse.

Er jeg den eneste som har problemer med at logge ind? Og er der evt nogle af jer herinde, som kender til dette? Det begynder at være frustrerende ikke at kunne få betalt sin regning.

Mvh. Christian

Ingen problemer her. Du er jo også logget ind i og med, at du deltager i YouSee Forum

Det er selvfølgelig med kundenummer og password jeg forsøger at logge ind på mit yousee. Ligeledes har jeg forsøgt at gå gennem den email jeg har modtaget og selve hjemmesiden. Intet fungere.

Omdømme 3

Badge +3
Når du står her i forum, kan du helt nederst på siden se, at der står Genveje og herunder står Mit YouSee. Klik og du er inde på din side.

[img]303i08DED9653E5D2F70.png[/img]

Omdømme 3

Badge +3
Så er det nok bedst, at du kontakter Support på 7070 4040.

Sidder allerede i røret med musikalske ventetoner og mangel på ledige medarbejdere ;)

Har nøjagtig det samme problem

Fik du et løsningsforslag?

Det gjorde jeg, og dog..

Medarbejderen jeg fik i røret kunne fortælle mig, at hun havde oplevet kunder hele ugen med problemet, og at hun ikke kunne hjælpe med prolemet, men hun håbede deres IT afdeling var igang med at fikse problemet. Jeg meldte selvfølgelig ud, at da min regning først står til betaling d. 1/10, så kunne jeg sagtens vente med at betale den, i forhåbning om at de fik ordnet deres problem.

Men det er meget mærkeligt at problemet kan være kendt i en hel uge, uden at der så vidt jeg kan se, bliver eller er blevet gjort noget ved det.

PS. Mit problem står stadig ved, jeg kan stadig ikke logge ind på mityousee!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)