Den evige kamp

En stor ros til YouSee's regnskabsafd. som altid sørger for at indkassere pengene fra kunderne rettidigt og i mit tilfælde kun fejlet enkelte gange med nogle kreditnotaer.
Gid at det måtte smitte af på deres afd. for kundeservice som desværre er så overbelastet, at man har svært ved at komme igennem på telefon på under 30 min. Og sender man en klage, så skal man ikke forvente at få svar før 1-2 måneder efter.
Min tålmodighed er normalt stor og jeg vil gerne betale for deres produkter, men jeg kan ikke andet end at føle mig snydt, når jeg hver måned betaler for en internetforbindelse på 100/20 Mbit og kun får leveret max 6-8 Mbit i primetime og et modem som er så ringe at det skal genstartes flere gange om ugen for at holde routeren igang (husk at slå wifi fra eller brug dit eget AP). Ubrugeligt til familiebrug og sikken en kamp man skal kæmpe for bare en smule retfærdighed.
Desværre fortsætter man med at sælge løs af den for længst udsolgte kapacitet i mit område, så nye kunder kan falde i fælden.
Jeg kan kun håbe på bedre tider. Kom nu YouSee.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej nikolaj

Velkommen til YouSee Forum :D

Hvis du oplever problemer med din trådløse forbindelse, så anbefales det altid, at man skifter kanal på modemmet. Der findes denne video-guide, som viser hvordan du finder den mindst belastede trådløse kanal.

Oplever du derimod problemer på en kablet forbindelse, anbefales det også altid, at du lige tjekker om der er noget software på computeren der trækker båndbredde og, hvis muligt, om problemet findes på andre computere. I nogle tilfælde kan et antivirus program eller forældede netværksdrivere være synderen. 

Hvis alt er tjekket og i orden og der stadig er problemer, kan du kontakte vores support, så vi kan se nærmere på forbindelsen og eventuelt fejlmelde til en kørende tekniker.

/Kasper

Hej Kasper,

Tak for dit svar og forsøg på at hjælpe.

Dog benytter jeg ikke jeres modem til wifi og de enheder som er hastighed-testet med, er alle kablet direkte.

YouSee har flere gang skriftligt og mundligt orienteret mig at der er voldsomme kapacitetsproblemer i mit område. Jeg har jo ingen problemer med hastighed udenfor primetime, så hold op med hele tiden at tale om hvordan jeg skal skifte kanal på mit wifi og hvad jeg ellers skal forsøge hver gang jeg henvender mig, men tjek historik og jeres egne problemer først. Naboer til mig oplever samme problemer og det kan jo kun understøtte, at YouSee oversælger deres kapacitet - og fortsætter uforfrødent med det uden at oplyse nye kunder om det.

Jeg forstår desuden ikke at jeres behandling af klagesager med henblik på kompentation, skal tage så lang tid. 

Mht. det udleverede Netgear CG3000 modem, så er jeg træt af, at dette skal genstartes ca. 1 gang om ugen for holde router delen i live. Den får problemer med at route trafik hurtigt rundt samt tildeling af IP afd. til nye enheder bliver langsom. Efter genstart fungere denne del igen. Har I ikke et nyere modem med bedre router i, som I kan sende til mig?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)