Svar

Dataudtaget til gigabiteswitch

Hej

Har opsat ekstra tv/data stik fra vores forstærker.

Hvordan kommer jeg fra coax/f stik og videre til en switch og rj45 stil til pc.

Claus

icon

Bedste svar af Radiomanden 28 juli 2016, 17:14

Du skal som skrevet fremføre et Rj45 Kabel til der hvor der ønskes et andet udtag, og opsætte en Rj45 vægdåse.

Se original

6 Kommentarer

Det er et ekstra stik for at få kablet internet der også, så det er ikke en mulighed.

men søger en switch hvor der er coax indgang og rj45 udgange.

Så det er en router jeg skal bruge, hvaddan skal den så opsættes. Eller sætter jeg min yousee router som bridge ?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

busser007 skrev:
Hej

Har opsat ekstra tv/data stik fra vores forstærker.

Hvordan kommer jeg fra coax/f stik og videre til en switch og rj45 stil til pc.

Claus

Data udtaget kan kun bruges til Routeren, og derfra til det der skal tilsluttes. Hvis du vil tilslutte en PC direkte til et udtag i en andet rum, skal der trækkes et Rj45 kabel fra Routeren og opsættes et Rj45 udtag.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

busser007 skrev:
Det er et ekstra stik for at få kablet internet der også, så det er ikke en mulighed.

men søger en switch hvor der er coax indgang og rj45 udgange.

Læs mit redigerede indlæg.

Omdømme 3

Badge +3
Du skal som skrevet fremføre et Rj45 Kabel til der hvor der ønskes et andet udtag, og opsætte en Rj45 vægdåse.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hmm, flyt din coax router til det nye stik :D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)